JFM Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 (endret) Hei. Jeg er nå ferdig med mine to år på vidregående skole. Jeg har gått snekker-veien. I løpet av disse to årene har jeg ikke hatt en eneste eksamen (om vi ser bort fra den obligatoriske yrkes-eksamen, som jeg bare fikk 4 på). Jeg har med andre ord ikke kommet opp i noen almennfaglige eksamener! Nå er det så godt som sommerferie for meg. Eller jeg må på skolen en liten tur i morgen og torsdag. I tillegg flytter jeg hjem på fredag, etter å ha vært borte på hybel et skoleår. Siden vi fikk fri i dag bestemte jeg meg i går for at jeg skulle prøve meg på bilteorien i dag. Jeg hadde ikke lest så mye. Så i hele gårkveld satt jeg og leste og tok prøver på nettet. Jeg var veldig nervøs siden jeg ikke følte meg helt sikker. Så dro jeg i dag på biltilsynet for å ta prøven. Fikk 6 av 7 mulige feil! Bestått! Skal begynne med kjøretimer i neste uke. Dette er et intensivkurs, så nå er det forhåpentligvis ikke lenge til jeg har bokstavene S,M,B i førerkortet (har S og M fra før) :D Endret 16. juni 2009 av JFM
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Gratulerer så mye! Kos deg i sommer og lykke til med billappen!
JFM Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Skrevet 21. juli 2009 Ville bare si at jeg har oppkjøring på torsdag
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 grattis, da er det bare A, C, CE, D og T igjen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå