Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Lære å like vann

Gjest Guest_vann_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_vann_*
Skrevet

Jeg har siden jeg var liten mislikt vann, finnes det noen måter å like det bedre på? eller er det bare å begynne å tvinge det ned?

Beklager hvis dette virker dumt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, dette er ganske merkelig, ja. Vatn skulle ikkje smake noko særleg, det er jo berre reint og friskt. Blande ut med tynn saft kan jo som sagt prøves, i allefall.

Skrevet

Drikk vann til middag og som tørstedrikk over 2-4 uker så vil du være vant til det og egentlig ikke ha lyst på noe annet å drikke.

Ikke bland ut vannet med noe annet...

Det du kan gjøre er å passe på at vannet er helt iskaldt (kjøleskap, fryser, isbiter e.l.)

Skrevet

Kjøp en sitron som du parter som om det var et lite barn, klem så ut sitronsaften i et glass med vann, dander med noen maltrakterte biter og smak deg til med noen isbiter for den korrekte temperaturen.

Enjoy.

Skrevet

vent til du er dautørst. Etter en hard treningsøkt e.l. Da smaker iskaldt vann bedre enn noe annet.

Skrevet

Noen kanger når jeg ikke har pussa tenna på en uka snakker vann dritt. Når jeg har frisk pust. f. eks brukt munn skylle vann, smaker vannet bedre...

Ellers enig i at vann med sitron er bedre.

Skrevet
Noen kanger når jeg ikke har pussa tenna på en uka snakker vann dritt. Når jeg har frisk pust. f. eks brukt munn skylle vann, smaker vannet bedre...

Ellers enig i at vann med sitron er bedre.

Pusser du ikke tennene på en uke? :O

Skrevet

Kun drikk litt jus/brus til middag en uke eller to (sånn at du pisser knallgult og har vondt i hodet n shit) så begynner du plutselig å ha en svær flaske med vann ved siden av deg/der du oppholder deg mest så skal du se at vann går glatt ned :)

Skrevet

Ja, sitron og lime er også digg. Hadde en periode da jeg kun fikk drikke vann av legen. Da ble det brukt mye sitron. Eventuelt kan du jo drikke te

Gjest Slettet+89234341
Skrevet
Drikk vann til middag og som tørstedrikk over 2-4 uker så vil du være vant til det og egentlig ikke ha lyst på noe annet å drikke.

Ikke bland ut vannet med noe annet...

Det du kan gjøre er å passe på at vannet er helt iskaldt (kjøleskap, fryser, isbiter e.l.)

x2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...