Gå til innhold

spørsmål om puslespill


radisson

Anbefalte innlegg

Hei

 

hadde noen få spørsmål om

 

jeg kjøpte et billig puslespill på 500 biter til 25 kroner her om dagen.

 

Og det var jo greit nok var ikke allverdens kvalitet og motivet var ikke det letteste i verden.

Men det jeg merket meg var at motivet på puslespillet var i en god del dårligere oppløsning/skarphet enn det som var på eska, (Typisk sånn effekt når du egentlig forsøker å blåse opp et bilde som er lite) lurte litt på om dette er normalt på anerkjente puslespillprodusenter også?

 

Det andre som rett og slett var irriterende var at med unntak av kantene så var alle andre biter bare hadde en eneste form to ører og to hull. Fantes ikke noe variasjon i formen på bitene, noen biter passet mer sammen enn andre men det var til tider mange biter som passet fysisk inni hverandre selv om motivet ble feil - er dette normalt på anerkjente puslespill?

 

Selv kantene var sånn at selv om den var satt sammen så var det rom for feil slik at "fasiten" ble feil - dvs. selv om jeg trodde at rammen var korrekt så var den allikevel feil.

 

Det er klart at disse to tingene bidro til å gjøre puslespillet mer utfordrende men vil gjerne vite hvordan de andre er.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg er ingen puzzlemaster, men har puslet puslespill før, men med en god del mer enn 500, og der var oppløsningen grei, tror jeg. Og man merket lett når en bit ar på riktig eller feil plass.

 

Jeg tror ditt tjuefemkronerspuslespill var av svært dårlig kvalitet.

 

Men hvor kjøpte du dette? Jeg fikk nemlig veldig lyst til å prøve meg på et puslespill! :D

Lenke til kommentar

Hei!

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk rediger-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne rapporter dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...