Gå til innhold

Safari er populær på Windows


Anbefalte innlegg

....

Man kan si hva man vil, men er bare tull om IE ikke skal med på windows. Det er som å strippe ut notepad, paint, utforsker, media player etc bare fordi det finnes konkurrenter. Greit det finnes bedre men det er da opp til meg å bestemme.

....

Vel, applikasjoner er faktisk ikke en del av operativsystemet. Det hadde vært en fordel om microsoft hadde kallt windows noe annet, gjærne ett skrivebords miljø eller noe lignende, da hadde det vært passende å bundle applikasjoner som weblesere eller epost programmer. Men da måtte de vel ha gitt ut en fullstrippet versjon av operativsystemet som ligger i bunnen også. Er vel lettere å ignorere lover å bare bundle ting til de blir tvunget til å forandre praksis pga rekordbøter; det er sikkert billigere også!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De som kommer med "imponert overfor safari4 hastigheten", er BS spør du meg. Bruker for mangre ressurser for min del.

 

tok meg litt tid å instalere og teste på nytt: åpnet 4 like sider i begge nettlesere. og man skal bli imponert overfor Safari ?

 

Helt enig - tok en sjekk ved å åpne en del faner..lukke dem igjen..åpne..lukke osv..Den spiser RAM.

Ble faktisk overrasket over dette. Uten at jeg kan skal si det med sikkerhet så får jeg følelsen av minnelekkasjer.....

Lenke til kommentar

BS_artikkel.

ikke noe med populæritet.

Apple tvinger på kjøpre av ipod/iphones itunes-søppel/malware.

denne installerer mer crap/safari

siden det er langt flere windows-brukere enn OSX brukere, er det ikke rart dem får infisert sitt søppel på flere windows-maskiner.

 

populært ? - nei, da hadde det vistes på statistikker.

Lenke til kommentar

Er det tatt i betrakning andelen av windows brukere i forhold til Mac?, at halparten i forhold til Mac brukere bruker safari behøver jo ikke være stort i forhold til hvor mange som bruker Windows (ergo få windosbrukere som faktisk gjør det). Største andelen går trolig på Ipod - Iphone, kan ikke si jeg er glad for at Bonnjour og det evige treige itunes må inn for å få brukt mp3 spilleren, personlig starter jeg å bli dritt lei hele greia. Folk hyler så på Win monopol, se på hva apple prøver på med alle produktene sine til en hver tid - Ipod= Itunes musikk kunne kun brukes her samt Quick time må vist være innstallert ellers funker ikke itunes igjen, Iphone=monopol på shrink screen efekten, Alle prodkuter=krever at du laster ned haug av shitt fra dem, og Apple godkjent hardware osv osv, blir redd av å tenke på hvor det ender om de haddet vært størst ikke Win.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...