Gå til innhold

Spm. om kabinett.


D2001

Anbefalte innlegg

Hei alle!

er mildt sagt lei av den 3 år gamle PCens hvite fattige utseende, og har lyst til å bytte den ut med noe mer tidsriktig.

Har hørt at en ikke kan bytte kabinett (midi-tower) uten videre uten å bytte hovedkort.. Stemmer det? Ellers vet dere om noen skikkelig fancy kabinetter med lyseffekter og sånt (det er kult!)!!

Ellers noen som har peil på om når Intel har planer for Pentium nummer 5 i serien?? Skal kjøpe ny PC, eller bygge, men er keen på å vente til nr. 5 i rekken kommer ut...

 

*glede seg*

 

Takker til alle snille datagenier som kan hjelpe en stakkar med svar =) THANX!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hørt at en ikke kan bytte kabinett (midi-tower) uten videre uten å bytte hovedkort.. Stemmer det?

 

nei, du kan trygt bytte kabinett uten å bytte hovedkort.

 

Ellers vet dere om noen skikkelig fancy kabinetter med lyseffekter og sånt (det er kult!)!!

 

skyhawk kabinettene www.microplex.no er vel litt stilige viss du kjøper litt lys og annet stuff..

 

Ellers noen som har peil på om når Intel har planer for Pentium nummer 5 i serien?? Skal kjøpe ny PC, eller bygge, men er keen på å vente til nr. 5 i rekken kommer ut...

 

viss du først skal vente, så vent heller på Athlon 64 (som meg :D )

Lenke til kommentar
Har hørt at en ikke kan bytte kabinett (midi-tower) uten videre uten å bytte hovedkort.. Stemmer det?

 

nei, du kan trygt bytte kabinett uten å bytte hovedkort.

 

Ellers vet dere om noen skikkelig fancy kabinetter med lyseffekter og sånt (det er kult!)!!

 

skyhawk kabinettene www.microplex.no er vel litt stilige viss du kjøper litt lys og annet stuff..

 

Ellers noen som har peil på om når Intel har planer for Pentium nummer 5 i serien?? Skal kjøpe ny PC, eller bygge, men er keen på å vente til nr. 5 i rekken kommer ut...

 

viss du først skal vente, så vent heller på Athlon 64 (som meg :D )

 

Et tips bare...

 

Ikke tenkt på å kjøpe noe skyhawk kabinett. Det er simple skjøre BILLIGE saker.

Lenke til kommentar
Patience, har Matrox begynt å lage Harddisker eller?

Det er nok maxtor han tenker på.

 

Topic:

 

Nei ikke kjøp noe skyhawk kabinett.

 

Hvor mye penger hadde du tenkt å legge i dette da? Jeg anbefaler jo da Lian Li kabinetter, men de koster flest da. Men absolutt verd det

Lenke til kommentar

Om hovedkortet ditt passer i et nytt kabinett avhenger av om du har en merke PC eller ikke, f.eks. Compaq. Noen slike modeller kan ha et ikke-ATX hovedkort (ikke micro-ATX heller). Jeg har bl.a en Compaq Deskpro EN som har såkalt Small Form Factor. Utgangene bak på denne vil ikke sånn uten videre passe i et standard ATX kabinett.

 

Hvis du opplyser om hva slags PC du har nå, så kan vi nok fort fastslå om du har dette problemet eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...