Gå til innhold

invisibleSHIELD™ noen som har prøvd det?


Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg ny telefon snart og er lei av å se riper i skjermen etter noen uker , leste derfor om invisibleSHIELD. Utfra hva jeg har lest om det så virker det jo helt supert,men vanskelig å sette på.

Det jeg lurer på er:

1.Hvor vanskelig er det å sette pent på?

2.Synes det godt at det er på eller ser man ikke forskjell før å etter?

3.Hvordan er det å ta det av igjen?

Endret av Engern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal kjøpe meg ny telefon snart og er lei av å se riper i skjermen etter noen uker , leste derfor om invisibleSHIELD. Utfra hva jeg har lest om det så virker det jo helt supert,men vanskelig å sette på.

Det jeg lurer på er:

1.Hvor vanskelig er det å sette pent på?

2.Synes det godt at det er på eller ser man ikke forskjell før å etter?

3.Hvordan er det å ta det av igjen?

 

1. Det er noe vanskelig men bruker du godt med spray og tid så går det bra, jeg brukte to timer fra jeg startet til jeg ble fornøyd og den ble veldig bra.

 

2. Nei det syntes ikke godt hvis du gjør en god jobb, finger merker og skit fester seg ikke på langt nær så fort på skjermen og den er mye lettere å tørke vekk samt skjermen tåler vann etter påsettelse :)

 

3. Det er greit å ta av egentlig bare å rive av men det sitter litt godt selvsagt.

 

4. Søk på invisibleSHIELD på youtube så finner du masse filmer om flere som både setter det på trinn for trinn og også tar det av.

 

Jeg ble veldig fornøy og jeg har Nokia 5800 med ramme rundt skjermen som igjen gjør det værre en f.eks å sette det på en Ipone som ikke har kanter.

 

Lykke til men se på de filmene på Youetube flere ganger det var der jeg lærte hvordan jeg skulle gå frem på best mulig måte.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe meg ny telefon snart og er lei av å se riper i skjermen etter noen uker , leste derfor om invisibleSHIELD. Utfra hva jeg har lest om det så virker det jo helt supert,men vanskelig å sette på.

Det jeg lurer på er:

1.Hvor vanskelig er det å sette pent på?

2.Synes det godt at det er på eller ser man ikke forskjell før å etter?

3.Hvordan er det å ta det av igjen?

 

1. Det er noe vanskelig men bruker du godt med spray og tid så går det bra, jeg brukte to timer fra jeg startet til jeg ble fornøyd og den ble veldig bra.

 

2. Nei det syntes ikke godt hvis du gjør en god jobb, finger merker og skit fester seg ikke på langt nær så fort på skjermen og den er mye lettere å tørke vekk samt skjermen tåler vann etter påsettelse :)

 

3. Det er greit å ta av egentlig bare å rive av men det sitter litt godt selvsagt.

 

4. Søk på invisibleSHIELD på youtube så finner du masse filmer om flere som både setter det på trinn for trinn og også tar det av.

 

Jeg ble veldig fornøy og jeg har Nokia 5800 med ramme rundt skjermen som igjen gjør det værre en f.eks å sette det på en Ipone som ikke har kanter.

 

Lykke til men se på de filmene på Youetube flere ganger det var der jeg lærte hvordan jeg skulle gå frem på best mulig måte.

To timer? :)

Lenke til kommentar

Ja jeg brukte to timer andre har brukt mye mye lengre tid (se youtube)

 

Det høres kanskje mye lettere en man tror men for det første er det vanskelig å få den på rett plass da filmen blir som gele etter man har dynket den med veske, jeg tok den av og satte den på plass/sprayet om igjen 5/6 ganger før det ble bra. Den mest tidskrevende jobben er riktig nok når du til endelig har fått den på rett plass og begynner med skraperen for å få ut alle luftbobler/veske og ujevnheter samtidig som du skal tørke bort all vesken du presser ut (ikke lett). Nå skal det sies at jeg slet spesielt med et hjørne der jeg rett og slett ikke fikk det pent før etter lang tid og det måtte utallige forsøk til men det ble veldig bra til slutt. Man må påregne seg god tid hvis man ønsker seg et veldig godt resultat "hastverk er lastverk"

Nå er det definitivt mye vanskeligere med en tlf med en ramme rundt skjermen som på F. eks min 5800. En telefon med rette kanter F. eks Iphone vil gjøre jobben mye mye lettere da ville jeg nok halvert tiden og vel så det...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

invisibleshield er en fantastisk film, har satt det på flere dingsebomser,

og har aldri brukt noe mer enn noen minutter, brukte kanskje en halvtime da jeg satte

den på en Creative Zen, men det var 3 deler, og skulle brettes rundt kanter.

 

Vær obs på at jeg anbefaler ikke invisibleshield til telefoner der man skal bruke stylus,

da materialet rett og slett ikke er glatt nok, slik at pennen ikke glir skikkelig.

Lenke til kommentar
invisibleshield er en fantastisk film, har satt det på flere dingsebomser,

og har aldri brukt noe mer enn noen minutter, brukte kanskje en halvtime da jeg satte

den på en Creative Zen, men det var 3 deler, og skulle brettes rundt kanter.

 

Vær obs på at jeg anbefaler ikke invisibleshield til telefoner der man skal bruke stylus,

da materialet rett og slett ikke er glatt nok, slik at pennen ikke glir skikkelig.

 

Wow du må være dyktig kontra mange av oss andre.. Det med pennen skjønner jeg ikke problemet med (glir like bra her) kanskje du ikke har gjevnet den godt nok ut :!:

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...