te8et Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Hei, jeg har 2GB ram (1024MB x2), og lurte på om det går an å installere mer ram, har brukt datamaskinen nesten ett år nå. Har et 32 bits operativsystem, skal kanskje oppgradere til et 64 bits Windows Vista/7 OS en gang i tiden, siden jeg har en 64 bits prosessor. Hvor mye RAM burde jeg kjøpe? Har som sagt 2stk Cruical DDR2 1024MB CL6 (Link til RAM) Har 2 ledige slots for rammen. Har et Gigabyte GA-MA770-DS3 hovedkort, om det skulle være til noen hjelp(Hovedkort)
KingDingLing Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Kjøp bare du. Klem inn 2 GB til. Vista 32-bits gjenkjenner og bruker 4gb ram hos meg, XP gjorde ikke det. Du får uansett over 3 GB ram tilgjengelg om du kjører XP. Win/Win-situasjon.
te8et Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Skrevet 12. juni 2009 Kjøp bare du. Klem inn 2 GB til. Vista 32-bits gjenkjenner og bruker 4gb ram hos meg, XP gjorde ikke det. Du får uansett over 3 GB ram tilgjengelg om du kjører XP. Win/Win-situasjon. Takk Burde jeg kjøpe samme RAM som jeg allerde har, eller betyr det ikke så mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå