Gå til innhold

online spilling med Counter-Strike


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen tvil, kjøp en ny. Viss du finner den som har tatt CD-keyen din har han sikkert spredt den videre til 15 andre, så det er ingen vits å kjølhale han, det forandrer ingenting. Jeg har kjøpt 3 i min karriære. Den jeg bruker nå fikk jeg av barmhjertighet fra en venn sånn at jeg skulle slippe å kjøpe fler. Den første kom jeg til å dele med 3 andre, som var uholdbart fordi jeg ville spille mye. Den andre ble jeg busta med cheat med (Akk og ve ikke noe jeg er stolt av). Den tredje sto uforsegla på spaceworld. Så en eller annen luring hadde vært i coveret, notert ned koden, og brukte den allerede før jeg hadde kjøpt spillet. Veldig irriterende.

Lenke til kommentar
Den tredje sto uforsegla på spaceworld. Så en eller annen luring hadde vært i coveret, notert ned koden, og brukte den allerede før jeg hadde kjøpt spillet. Veldig irriterende.

 

hehe, en jeg kjenner en som bruker å gjøre det! :p

 

du kan jo ev. søke på kazaa etter 'cs cd-key' elns da :lol:

 

ellers så har jo jeg en liste over cd-keyer, og alle har jeg fått gratis. det er en cd-key som jeg bruker fast, men det er en kompis av meg som har samme, når han er online samtidig, bare ser jeg i lista og bytter til en ny!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...