Gå til innhold

Har T610 kommet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men er jo litt kjipt å tenke på at i DUBAI får de mobilen FØR oss i skandinavia!!

 

Hallo da. Hva vet du egentlig om Dubai?

 

Dubai er verdens rikeste land og der får de det stort sett som de ønsker. Norge blir et molbo/potetland i sammenligning ;)

 

Så på Esato-forumet at noen fra Dubai hadde T610, de var slettes ikke fornøyde de heller. Klaget spesielt på displayet og dekselet som ser ut til å trekke til seg fingeravtrykk, noe jeg selv har merket også :-?

Lenke til kommentar

Kunne ikke lese noe sted at de var "slettes ikke fornøyde". Tvert imot. At noen stiller spørsmål om en telefon eller kommenterer ting de synes kunne vært gjort anerledes eller bedre betyr jo ikke at telefonen dermed er elendig. Jeg har selv en T68i. Det er mange ting ved den mobilen som jeg mener kunne vært bedre, men den er likevel den beste mobilen jeg har prøvd hittil.

Lenke til kommentar

Det han nevner med displayet og dekselet er jo ikke bra. Heller ikke det med kabel, at det ikke er mulig å flytte bilder fra mobilen til PC via kabel. For oss som er vant til at mobilen fungerer som en ekstern harddisk (uten begrensninger) er jo dette kjipt :-?

Lenke til kommentar

Joda, vet det. Kjenner en kar som jobba der nede noen år. La oss si det sånn at han har mye større hus en det jeg bor i.

Påstanden var ment oppgitt, ok de produseres kanskje ikke i sverige, men sånn helt sett fra et grundt synspunkt;

 

Svensk mobil kommer til dubai før norge... :woot:

Det høres så bra ut liksom.

Lenke til kommentar
Det han nevner med displayet og dekselet er jo ikke bra. Heller ikke det med kabel, at det ikke er mulig å flytte bilder fra mobilen til PC via kabel. For oss som er vant til at mobilen fungerer som en ekstern harddisk (uten begrensninger) er jo dette kjipt :-?

Det siste der er helt sikkert bare feil fra brukerens side. Desuten gidder vel ingen å styre med kabler nå som bluetooth har kommet for å bli. Og at det muligens kan komme fingeravtrykk på mobilen hvis du tar på den anser jeg ikke som et problem. Hvis noen synes det tror jeg dem selv har et problem. Det med skjermen er jo heller ikke noe nytt. Er det i det hele tatt noen mobiler med fargeskjerm hvor skjermen er lettleselig i fullt dagslys (ute, altså)? Faktisk blir både TV-skjermen og PC-skjermen min uleselig hvis sola skinner rett på den (i skarpt lys). Hvis dette er de stor ankepunktene mot denne telefonen må den jo virkelig være bra!

Lenke til kommentar

Er neppe feil fra brukernes side. SonyE, og spesielt Nokia, er ikke akkurat kjent for å la brukerne få tilgang til minnet på mobilene på en enkel måte.

 

Det med displayet er nok et stort problem for noen. Finnes steder med mer sol enn i norge vet du ;)

Lenke til kommentar
Er neppe feil fra brukernes side. SonyE, og spesielt Nokia, er ikke akkurat kjent for å la brukerne få tilgang til minnet på mobilene på en enkel måte.

Javel. Nå var det ikke snakk om at personen ikke fikk tilgang til minnet. Problemet var at brukeren ikke fikk tilgang via kabel, kun via bluetooth. Det er derfor jeg mener dette sannsynligvis er en brukerfeil.

Det med displayet er nok et stort problem for noen. Finnes steder med mer sol enn i norge vet du ;)

Som jeg allerede har sagt: Finnes det en mobil eller en fargeskjerm hvor leselighet i sterk solskinn ikke er et problem? Det er en grunn til at du må trekke for gardinene når du ser på TV om dagen..

Lenke til kommentar

Nå er det jo generelt vanskelig å lage en fargeskjerm uten at noe klusser seg. SL55 fikk nedsatt pga. skjerm og tilogmed t100 har jeg problemer med i sollys. Fargeskjermen i mobil er knapt tre-fire år gammel, og skjermer som klarer å leses i sol blir vel neste utfordring.

 

Det med kabel er jo et software-problem sannsynligvis. Dessuten så koster jo nesten bluetooth mindre enn kabel.

Lenke til kommentar

Men gode almektige. Du kan da selvfølgelig dra filer fra mobilen til PCen! Hvordan i huleste tror du man ellers får overført bilder en tar med kameraet eller synkroniserer telefonboka og kalenderen med Outlook for den slags skyld? Med telepati? Tankeoverføringer? Mulig at overføringer fra mobil til PC ikke er mulig med Siemenstelefoner, men du behøver ikke rakke ned på SonyEricsson for det.

Lenke til kommentar

hehe, her er kunnskapen stor ser jeg...

En Siemens funker som en ekstern harddisk og har ingen begrensninger når det gjelder fil-overføringer. Tror jeg skrev det tidligere i denne topicen også.

 

SonyE vil vel at folk skal bruke deres "revolusjonerende" 'Quickshare' teknologi da... :roll:

 

Btw, dette er ikke noe jeg har funnet ut, så mas ikke på meg om det. Var den brukeren fra Dubai som klagde på dette med fil-overføring.

Lenke til kommentar
hehe, her er kunnskapen stor ser jeg...

Jepp, for å sitere en vis mann:

"Du kan flytte filer fra PC til mobil, men ikke andre veien "

 

Litt senere benekter du selvsagt at du har sagt dette og bortforklarer det med at her har jo Siemens en "bedre" løsning. For min del synes jeg at den automatiske synkroniseringen med min t68i fungerer utmerket. Mobilen synkronisrer seg automatisk via bluetooth uten at jeg behøver å trykke en knapp hverken på mobilen eller på PCen. Så om telefonen ikke har en slik "harddisk"-funksjon spiller det liten rolle. Jeg vil heller at ting skal gå automatisk.

Lenke til kommentar

Har du i det hele tatt lest topicen på Esato som vi diskuterer?

 

Snakker ikke om synkronisering i det hele tatt, det er snakk om overføring av bilder fra T610 til PC !

 

Jeg benekter ikke noe som helst og JA, det er vel liten tvil om at Siemens har en bedre løsning (ganske enkelt fordi det ikke kan bli bedre).

Lenke til kommentar

Så du påstår at bilder du tar med kameraet ikke på noen måte overhode kan overføres til PCen? Tror neppe dette er tilfellet.

 

Dersom du påstår at en umoden teknologi ikke kan bli bedre er du ikke bare trangsynt. Det er på grensen til idioti å påstå noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...