Autodidact Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Det er godt å se dette produktet begynne å bli voksent — og aktuelt.
GCardinal Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Hadde vært flott dersom Eye-fi kunne komme med CF kort, på ca. 8-16 GB, med WiFi og 40-50mb/s Men det er mulig å bruke SD kort i f.eks. D300 med SD-til-CF adapter, men da med litt begrenset signal styrke.
Aetius Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Skrevet 11. juni 2009 Ja, et CF-kort fra disse hadde vært veldig interessant.
Autodidact Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Det hadde vært plass til noen DIP-switcher for instillinger også på et slikt CF-kort.
Bjørn Christiansen Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 jeg hadde en stund planen om å kjøpe Eye-Fi sammen med CF-adapter. Viste seg at SD til CF-adaptret var totalt ubrukelig fordi det var av CFII standard, som ikke fungerte på Nikon D700-kameraet mitt. Videre var esken tom fra leverandøren da jeg bestilte mitt Eye-Fi-kort. Fikk igjen pengene for kortet, adapteren har jeg enda. Gir litt blaffen i å teste ut dette før det kommer eget CF-kort.
RinoEngdal Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 (endret) Jeg har en Canon 350D som jeg bruker med det dyreste kortet til Eye-Fi. Kjøpte et SD-til-CF adapter på dealextreme og fjerna metallet på utsiden. Har en gammel trådløs usb på 11mb/s som jeg bruker direkte som Ad-Hoc da routeren står litt langt unna mitt rom for at overføringene skal gå raskt nok. Kjøpte Eye-Fi kortet på B&H som tok noen dager å få. Har nettopp fått det. Skal teste det litt ut en stund før jeg skriver her om det fungerer feilfritt eller ikke. Endret 13. juli 2009 av RinoEngdal
Anbefalte innlegg