Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]er jeg en player?


Anbefalte innlegg

Vel, altså jeg ser ikke helt problemet, men jeg har funnet ut at jenter liker å flørte med meg, enten de gjør det for gøy, eller fordi de vil noe mer, men de liker det har de sagt, jeg tenker det samme, jeg elsker å flørte osv fordi jeg vet de liker det og jeg liker det selv.

 

Men når jeg prøver å date en jente har jeg ikke lyst til å være utro eller noe, jeg klarer å la være å gjøre noe med en annen jente, det hender også at jeg med vilje flørter med jenta for jeg ser ting i hun som kanskje vedkommende jeg dater ikke har. Om en jente legger an på meg, ikke fordi hun syns det er gøy, men fordi hun har noe i baktankene, har jeg vansker for å holde meg tilbake.

 

Så spm mitt er da, er det jeg som i underbevisstheten egentlig ikke er fornøyd med den jenta jeg dater, siden jeg så lett lar meg påvirke av en annen, eller er jeg en player?

 

Jeg må innrømme at til tider føler jeg meg litt følelsesløs, men det har kanskje ikke noe med saken å gjøre.. en del venner av meg som kjenner meg godt mener jeg er en stor flørtepus, alle venninner mener det, men de flørter jo med meg de å, gjør ikke dem stort bedre :p og når jeg først møter flere nye jenter da er alt de kan si: Herregud, stopper du noen gang? Du er så rundbrenner as! :p

 

Svaret er: Nei, jeg gjør faktisk ikke det, inne i hodet mitt har jeg svaret mitt på hvorfor, men jeg klarer likevel ikke helt å holde meg til det uansett..

 

seff kødder de, men jeg syns liksom det er det alle "kjenner" meg som, jeg blir kalt både det ene og det andre av jentene spesielt, John Tucker, Womanizer, Casanova, osv. kompisene mine sier ikke stort om saken, de syns det er helt konge :p så blir jo støttet av dem da :D

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker heller som om du ikke er klar til å binde deg sammen med noen enda.

Med player tenker jeg mer en som faktisk GÅR INN for å hoppe fra jente til jente bare for morroskyld.

 

Hm, det kan hende du har rett, men jeg tenker jo at når jeg er med den jenta jeg dater vil jeg ikke være med noen andre, men med en gang det er fest oppfører jeg meg helt annerledes uten å tenke på hun jeg egentlig dater. Vanligvis pleier jeg å si det til hun jeg dater at det hender jeg gjør sånn, men da sier de som regel bare: Om du gjør noe med noen så si det helst, så ser vi..

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jente_*

Eller så er du såpass usikker på deg selv at du ikke vil si nei om en jente på fest viser interesse. Som alle vet blir man populær av å rote med masse forskjellige jenter på fest. :)

Lenke til kommentar
Virker heller som om du ikke er klar til å binde deg sammen med noen enda.

Med player tenker jeg mer en som faktisk GÅR INN for å hoppe fra jente til jente bare for morroskyld.

 

Hm, det kan hende du har rett, men jeg tenker jo at når jeg er med den jenta jeg dater vil jeg ikke være med noen andre, men med en gang det er fest oppfører jeg meg helt annerledes uten å tenke på hun jeg egentlig dater. Vanligvis pleier jeg å si det til hun jeg dater at det hender jeg gjør sånn, men da sier de som regel bare: Om du gjør noe med noen så si det helst, så ser vi..

 

Vel, når du ikke er sammen med vedkommende husker man ikke alltid på hvor fint man har det der og da, det er sånt man glemmer litt for lett. Og da kan det fort bli intressant å bli kjent med andre jenter ;)

Lenke til kommentar
Eller så er du såpass usikker på deg selv at du ikke vil si nei om en jente på fest viser interesse. Som alle vet blir man populær av å rote med masse forskjellige jenter på fest. :)

 

Hm, nei jeg er ikke usikker på meg selv når det kommer til flørting å sånt, for det gjør jeg helt med åpent sinn, jeg tenker egentlig mer på meg selv når jeg roter med en jente, gjør det fordi det er det jeg har lyst til, driter i hvem som ser osv. :p popularitet er noe jeg egentlig ikke tenker på, mer jentene som kommer så tar jeg det rolig.

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar
Vel, når du ikke er sammen med vedkommende husker man ikke alltid på hvor fint man har det der og da, det er sånt man glemmer litt for lett. Og da kan det fort bli intressant å bli kjent med andre jenter ;)

 

Men det er akkurat det, for jeg føler at når jeg er sammen med daten så tenker jeg at hun er safe, hun liker meg, derfor føler jeg en viss trygghet hos vedkommende, egentlig er hun kanskje ikke noe annet enn en annen jente i hodet mitt, men på grunn av den tryggheten om at hun dater meg gjør at jeg liker hun, og det kan være det fucker med hodet mitt.

 

Om daten min hadde vært på fest sammen med meg hadde jeg holdt meg til hun.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Alexia_*

Jeg vil bare si en ting, og det er at du er kansje veldig usikker på deg selv. Kansje har du ikke nokk slevtillit, dermed hvis noen gir det et tilbud tar du det der og da. Mildt sagt, du tar hva som helst for å føle deg akseptert, og tro at det bygger opp selvtilliten din. Men innerst inne så er det du som sitter med en tomhet, som ingen nadre kan fylle opp foruten deg selv. Enten har du opplevd virkelig kjærlighet før og kansje blitt knust i sønder, dermed vil du betale tilbake med kansje å knuse andres hjerter på den samme måten, sånn at folk føler den smerten du har;). Eller enkelt sagt aldri opplevd kjærlighet i ditt liv, der du ikke har peiling på det fantastiske to personers kjærlighet kan gjøre med en*;) Det at du føler at andre ikke er gode nokk, dermed er du på jakt etter noe annet bedre, viser at du er utorlig kresen! Hva med å gi den personen du dater en sjans?

 

For meg så høres du alt for kresen ut...men tenk det det motsatte. Hva får deg til å bli så "bra" at ingen er gode nokk, at du har rett til å pirke på alt? En ting kan jeg si som det er, er du videre kresen som du fremstiller deg selv som, så er det ingen håp om at du noen gang kommer til å finne en som oppfyller alle dine krav. Ingen er perfekte min venn, dermed ligger du og under samme båt;) Mangen gutter som kaller seg for player and you name it, og som bytter kvinner oftere enn sokkene sine, viser bare hvor usikre dem er på seg selv. viser at en er enda umoden. Du er sikkert ikke fjortiss lenger;) Og det andre er, hva er det å skryte av når en har sex med ei jente? Hvem prøver du å overbevise? deg selv eller dine venner? Når folk skryter så lurer jeg på om de er homo eller at de har så utrolig dårlig selvtillit og prøver å bevise for andre at dem er bedre enn dem skal fremstille seg, og prøver å kjøpe seg litt status. Husk det, den dagen du kansje får en sykdom...for ved å ligge med andre slipper en aldri billig unna;) Så er det for sent å angre;) Kjør safe;)

Lenke til kommentar
Jeg vil bare si en ting, og det er at du er kansje veldig usikker på deg selv. Kansje har du ikke nokk slevtillit, dermed hvis noen gir det et tilbud tar du det der og da. Mildt sagt, du tar hva som helst for å føle deg akseptert, og tro at det bygger opp selvtilliten din. Men innerst inne så er det du som sitter med en tomhet, som ingen nadre kan fylle opp foruten deg selv. Enten har du opplevd virkelig kjærlighet før og kansje blitt knust i sønder, dermed vil du betale tilbake med kansje å knuse andres hjerter på den samme måten, sånn at folk føler den smerten du har;). Eller enkelt sagt aldri opplevd kjærlighet i ditt liv, der du ikke har peiling på det fantastiske to personers kjærlighet kan gjøre med en*;) Det at du føler at andre ikke er gode nokk, dermed er du på jakt etter noe annet bedre, viser at du er utorlig kresen! Hva med å gi den personen du dater en sjans?

 

For meg så høres du alt for kresen ut...men tenk det det motsatte. Hva får deg til å bli så "bra" at ingen er gode nokk, at du har rett til å pirke på alt? En ting kan jeg si som det er, er du videre kresen som du fremstiller deg selv som, så er det ingen håp om at du noen gang kommer til å finne en som oppfyller alle dine krav. Ingen er perfekte min venn, dermed ligger du og under samme båt;) Mangen gutter som kaller seg for player and you name it, og som bytter kvinner oftere enn sokkene sine, viser bare hvor usikre dem er på seg selv. viser at en er enda umoden. Du er sikkert ikke fjortiss lenger;) Og det andre er, hva er det å skryte av når en har sex med ei jente? Hvem prøver du å overbevise? deg selv eller dine venner? Når folk skryter så lurer jeg på om de er homo eller at de har så utrolig dårlig selvtillit og prøver å bevise for andre at dem er bedre enn dem skal fremstille seg, og prøver å kjøpe seg litt status. Husk det, den dagen du kansje får en sykdom...for ved å ligge med andre slipper en aldri billig unna;) Så er det for sent å angre;) Kjør safe;)

 

Jeg føler meg egentlig ikke direkte usikker på meg selv, og vet hvilken status jeg har, men jeg tror jeg er utrolig svak for damer, rett og slett.. jeg vil jo gi hun jeg dater en sjangs, men så fort hun ikke er sammen med meg, så savner jeg hun og går på en fest og ja, du skjønner greia.. jeg tror ikke jeg er ordentlig klar for å ha kjæreste, tror mer det er den delen jeg er usikker på.. og ja jeg har opplevd det jeg vil kalle ekte kjærlighet, og ja hun knuste meg fullstendig.. og nei, jeg er heller ikke 14is lenger, har gutter også den tilstanden? :p jeg pleier som regel ikke skryte til noen kompiser eller si hva jeg drev med den kvelden, det er som regel jenta jeg ender opp med som driver å plaper eller noe sånt.. seff hender jeg nevner det til kompisene, men jeg er definitivt ikke homo :p jeg vil ikke ha en jente som er perfekt for verden rundt, bare "perfekt" i mine øyne..

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det.

 

Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Second usikkerhets teorien, eller at du har mistet tillit til jenter pga hun som knuste hjertet ditt.

Vet hvordan det er, det kommer seg :)

 

Tror du har veldig rett her, golemm! Jeg har sittet å fundert på det selv, men så har jeg liksom tenkt at, nei det blir for dumt, EN jente som knuser hjertet mitt burde ikke hemme meg fra å like noen på nytt... men samtidig har det vært så lenge så jeg ble usikker...

 

men jeg tror det kommer seg, håper jeg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...