Gå til innhold

Fastpris abonnement med mange sms inkl.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg vurderer og gå fra Nonstop over til ett fastpris abonnement hvor jeg får ubegrenset ringetid ettersom jeg har sluttet og skrive så mye sms. Men jeg sender fortsatt 10 meldinger til dagen kanskje, og ringer 15-20 min. Har sett at Talkmore Fastpris kan være noe, men finnes det ett bedre med flere sms inkludert?

 

Gjennomsnitt forbruk pr.dag:

 

Prat: 20 min

SMS: 10-15 stk

MMS: 1-3 stk

 

Forslag til abonnement?:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mange samtaler er de 20 minuttene fordelt på?

 

 

Og er alt til mobil? Hvor mye til fasttelefon?

 

Det blir veldig mange korte samtaler ettersom jeg har blitt lei av å kommunisere med meldinger. Så det blir 90% til mobiltelefon, og kanskje 5-10 samtaler hver dag. Vi har fasttelefon på jobb som jeg bruker i jobbsammenheng, men ettersom jeg alltid glemmer den på kontoret osv når jeg er ute i hallen og arbeider, blir det til at jeg ringer mye med mobilen også i jobb sammenheng..

Lenke til kommentar
Hei,

 

jeg vurderer og gå fra Nonstop over til ett fastpris abonnement hvor jeg får ubegrenset ringetid ettersom jeg har sluttet og skrive så mye sms. Men jeg sender fortsatt 10 meldinger til dagen kanskje, og ringer 15-20 min. Har sett at Talkmore Fastpris kan være noe, men finnes det ett bedre med flere sms inkludert?

 

Gjennomsnitt forbruk pr.dag:

 

Prat: 20 min

SMS: 10-15 stk

MMS: 1-3 stk

 

Forslag til abonnement?:)

 

 

Dette er vel ett typisk On10 abo fra Chess. 600 minutter og 300 SMS til 249

Lenke til kommentar

Ucan2 Fastpris med 3000 ringeminutter og 100 meldinger uten oppstart til 379

Sleng på SMS Mania 2000 meldinger for 200

 

 

Totalt 579,- 3000 ringeminutter til mobil/fasttlf og 2100 meldinger

 

Om du i tilegg bruker mye data trafikk kan du slenge på fri bruk for 249 :)

Endret av geirern84
Lenke til kommentar
Yup, ChessOn10 hadde passet deg ypperlig. Mulig du må betale for noen tekstmeldinger, men absolutt billigste av tilbudene på markedet idag iforhold til forbruket du opplyste

 

 

Yepp jeg går nok for dette, skal bytte over den 19 juni da går abonnementet ut fra telenor :D takker for hjelpen folkens!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...