Gå til innhold

[Løst]Kontroller at faktura stemmer dersom du har datapakke frå One Call


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

 

Eg har fått faktura for april og mai, der dei har trekt fri datatrafikk for april, men ikkje for mai. Tenkte eg skulle tipse om dette, sidan eg meiner å ha lese om liknande tilfelle tidlegare her på forumet.

Endret av torbjornen
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

 

Eg har fått faktura for april og mai, der dei har trekt fri datatrafikk for april, men ikkje for mai. Tenkte eg skulle tipse om dette, sidan eg meiner å ha lese om liknande tilfelle tidlegare her på forumet.

Så i ditt tilfelle har du betalt 0,99,- pr mb for all datatrafikken din i mai?

Skrevet (endret)

Jepp. For april står det berre "samtaler/bruk av telefon", og så kjem frådrag for gratis ringeminutt og fri data (4x,x MB). For mai manglar det sistnemnde frådraget. Derimot er datapakke fakturert for mai og juni.

Endret av torbjornen
Skrevet (endret)

Eg sendte e-post til kundesørvis på måndag, men har framleis ikkje fått noko svar (anna enn det automatiske om at dei har fått mailen). I mellomtida nærmar betalingsfristen seg. Nokon som veit sånn ca kor lang tid det pleier å gå før ein får svar på e-post om fakturaspørsmål?

Endret av torbjornen
Skrevet
Eg sendte e-post til kundesørvis på måndag, men har framleis ikkje fått noko svar (anna enn det automatiske om at dei har fått mailen). I mellomtida nærmar betalingsfristen seg. Nokon som veit sånn ca kor lang tid det pleier å gå før ein får svar på e-post om fakturaspørsmål?

 

Du har vel strengt tatt ditt på det tørre siden du har "bestridt" fakturaen før betalingsfristen. Om du gidder kan du jo kanskje ringe dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...