DOG_50 Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 Hei, har hat gta SA ganske lenge nå og har hørt at man kan laste ned modda biler til GTA SA! har prøvd men fikk ikke til, noen som vet hvordan jeg må gjøre det??? takk for svar!!!
elgitar666 Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 først googler du: SAn andreas mod installer, last ned det. etter du har installert det så går du innpå www.gtainside.com, der finnner du gta san andreas helt til venstre på siden, så finner du der det står cars, gå inn der og velg en bil, last den ned, så vilden komme i en winrar fil. dra hele winrar filen på skrivebords bakgrunnen din. så går du inn på san andreas mod installer og installerer mod. trykk browse der det står det, også velger du winrar filen på skrivebordet. så velger du bilen du skal erstatte den med og vips så har du en fet bil ;D
DOG_50 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Skrevet 7. juni 2009 ok, men kan jeg få noen farlige virus når jeg laster ned biler? og når jeg har bilen lasta ferdi i gta hvor finner jeg den?
elgitar666 Skrevet 7. juni 2009 Skrevet 7. juni 2009 ok, men kan jeg få noen farlige virus når jeg laster ned biler? og når jeg har bilen lasta ferdi i gta hvor finner jeg den? det er helt virus fritt.. men du skulle tatt bilen du ville erstattet med ny i garasjen ved siden av huset ditt så du kunne savet den der..
Pc96 Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Du må også huske på at du har versjon. 1 eller 1.1 av san andreas, viss du har versjon 2 krasjer spillet når du starter det etter å ha moddet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå