Gå til innhold

kritikk av nettbutikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1: Lensflare på banneret?

2: For høyt banner, ikke informativt eller pent

3: Favicon

4: URL i title.. to ganger

5: Sideskroll på 1024*768 med taskbar på siden av skjermen

6: Vil ha innlogging på forsiden

 

Damn! Den likte jeg! :D

 

1. Den lenseflaren på banneren vil jeg ha. Skyldes at logoen skal prøve å få fram litt av det som selges på siden, og halvparten som selges er LED-produkter.

 

2. Mener du at banneren bør trekkes ned på noen måte?

 

3. Hva er favicon?

 

4. Dette skal jeg selvfølgelig fikse, helt glemt.. :)

 

5. Denne skjønte jeg ikke helt heller.. Hva mener du med det?

 

6. Dette hørtes ikke dumt ut! Skal undersøke det med en gang om det lar seg gjøre på en enkel måte!

 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
1. Den lenseflaren på banneren vil jeg ha. Skyldes at logoen skal prøve å få fram litt av det som selges på siden, og halvparten som selges er LED-produkter.

 

2. Mener du at banneren bør trekkes ned på noen måte?

 

3. Hva er favicon?

 

4. Dette skal jeg selvfølgelig fikse, helt glemt.. :)

 

5. Denne skjønte jeg ikke helt heller.. Hva mener du med det?

 

6. Dette hørtes ikke dumt ut! Skal undersøke det med en gang om det lar seg gjøre på en enkel måte!

 

Tusen takk :)

1. Lensflare er noe av det styggeste man kan se i en logo. Det eneste den fremhever er useriøsiteten.

 

2. Favicon er det lille bildet ved siden av URL-en i adresselinja (google eller søk på forumet for å finne ut hvordan dette kan fikses via magi)

 

5. Tror han mente at siden er litt for bred. Der er jeg uenig med han. Jeg syns den er passe bred.

Endret av lefsaker
Lenke til kommentar
Damn! Den likte jeg! :D Tusen takk :)
Aww, er hyggelig med hyggelig tilbakemelding på tilbakemelding
1. Den lenseflaren på banneren vil jeg ha. Skyldes at logoen skal prøve å få fram litt av det som selges på siden, og halvparten som selges er LED-produkter.
1. Lensflare er noe av det styggeste man kan se i en logo. Det eneste den fremhever er useriøsiteten.
Jepp. Lensflare i logo er unheard of. For det første tenker man ikke på LED i det hele tatt, for det andre vil du få store problemer med å få den med på noe vettug måte når du trenger logoen i to eller tre farger.
2. Mener du at banneren bør trekkes ned på noen måte?
Nei, den bør gjøres mindre
5. Denne skjønte jeg ikke helt heller.. Hva mener du med det?
5. Tror han mente at siden er litt for bred. Der er jeg uenig med han. Jeg syns den er passe bred.
Stemmer det lefsaker sier her. Men det er ikke noen grunn til ikke å lage den litt tynnere. 1024*768 er fortsatt veldig vanlig, og jeg ser ingensomhelst grunn til ikke å korte inn på bredden.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei

Igjen takker jeg for alle gode svar!

 

Har nå utbedret det meste. Jeg ønsker ikke å gjøre siden noe smalere, da det blir for trangt.

 

Jeg har lagt til en favicon, en som jeg laget selv. Er usikker på hvor fornøyd jeg ble med den, men vet ikke helt hva annet man skal ha.. Den er kun temp, skal prøve å lage en litt mindre kjedelig :)

 

Har og justert bildestørrelsen på en del bilder som var alt for store...

 

Eneste jeg ikke har fått gjort noe med enda er logoen. Er på ferie, så har ikke alle filene mine her, og heller ikke photoshop.

 

Men tar altså fortsatt imot tips med stor takk.. Kanskje noen kan komme med noen konkrete tips til hvordan jeg bør utbedre logoen?

 

Skal selvfølgelig fjerne den flaren og skal og gjøre teksten litt mindre, ser logoen ellers bra ut?

 

Fredrik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...