Gå til innhold

Dokument forsvant


Anbefalte innlegg

Satt og jobbet med et word dokument, kom tilfeldigvis borti strømmen på dataen og dataen skrudde seg av.

Dokumentet var ikke lagret fra før av, kan jeg finne igjen dette dokumentet et sted?

har XP Pro og Office 2000.

 

takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å starte opp word igjen? Kan hende at du da vil få spørsmål om du vil åpne dokumentet.

 

Hvis du ikke får spørsmål så gå på tools -> options -> file locations. Der står det hvor auto recover filer lagres. Der kan du finne igjen deler av dokumentet. Som default lagres dokumentet hvert 10. minutt.

Lenke til kommentar

har hatt akkurat samme problemet før, men da hadde jeg lagret en liten del av dokumentet først, før jeg skreiv resten.

 

De sidene jeg hadde skrevet etterpå som burde ha gått tapt i strømbruddet ble heldigvis automatisk lagret, så jeg slapp å skrive alt på nytt, så det er jo mulig at dokumentet ditt er blitt lagret, og da ville jeg trodd det lå i mine dokumenter, men det er jo ikke sikkert..

 

alltid kjipt å miste ting man holder på med på den måten! :(

Lenke til kommentar

Kan være en god ide å endre autolagringen til ett minutt eller noe slikt.

 

[offtopic]

Satt med den bærbare en gang strømmen gikk. Kan tro jeg lurte et lite sekund hvorfor det fortsatt var bilde på skjermen da det ble mørkt rundt meg. :) Forklaringa var jo ganske nærliggende da. :roll:

[/offtopic]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...