Mariofrans Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Heisann! Nå kjeder jeg meg og har lyst på et tycoon spill som er gratis. Har spillt Lemonade Tycoon og synes det var dritkult . Er det noen liknende spill? Takker og bukker for svar! (Hvis jeg får noen da )
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Prøv et av GameBiz spillene, selv så liker jeg 2'rn best.
indietrash Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Prøv et av GameBiz spillene, selv så liker jeg 2'rn best. hmmm... henger du på osiris games sitt forum? uansett - GameBiz ruler. vil vel egentlig ikke kalle det et tycoon spill, men et sim spill - men men. spillet jeg personlig var tenkt å poste var openttd, men Lars kom meg i forkjøpet. det blir knapt bedre enn det spillet! anbefales på det varmeste.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Prøv et av GameBiz spillene, selv så liker jeg 2'rn best. hmmm... henger du på osiris games sitt forum? uansett - GameBiz ruler. vil vel egentlig ikke kalle det et tycoon spill, men et sim spill - men men. spillet jeg personlig var tenkt å poste var openttd, men Lars kom meg i forkjøpet. det blir knapt bedre enn det spillet! anbefales på det varmeste. Jeg er på osiris games sitt forum ja, men jeg leser mest og poster sjeldent. Du har kanskje da også hørt om PQ Games?
Mariofrans Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Skrevet 5. juni 2009 Open Transport Tycoon Skjønner ikke hvordan jeg skal få lastet ned . Står at jeg må ha noen typer filer før det skal virke. Har du noen guide?
Mariofrans Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Skrevet 5. juni 2009 Prøv et av GameBiz spillene, selv så liker jeg 2'rn best. hmmm... henger du på osiris games sitt forum? uansett - GameBiz ruler. vil vel egentlig ikke kalle det et tycoon spill, men et sim spill - men men. spillet jeg personlig var tenkt å poste var openttd, men Lars kom meg i forkjøpet. det blir knapt bedre enn det spillet! anbefales på det varmeste. Jeg er på osiris games sitt forum ja, men jeg leser mest og poster sjeldent. Du har kanskje da også hørt om PQ Games? Noen guide på å få lastet ned? Dårlig i Pc .
indietrash Skrevet 5. juni 2009 Skrevet 5. juni 2009 Jeg er på osiris games sitt forum ja, men jeg leser mest og poster sjeldent. Du har kanskje da også hørt om PQ Games? Miroslav sitt "selskap" ja. håper jo på at Bass of Mass skal komme snart. er megafan av Chartwars.
thoomas82 Skrevet 6. juni 2009 Skrevet 6. juni 2009 Søk på abondonware på google (spill som har blitt gratis) Du finner mye tycoon spill da. Tycoon spill jeg vet om og har prøvd er : - Mall Tycoon - Prison Tycoon - Railroad Tycoon - Transport Tycoon - Airport Tycoon - Plant Tycoon - Carnival Tycoon - Ski Resort Tycoon - School Tycoon - Cinema Tycoon - Fish Tycoon - Oil Tycoon - Bass Tournament Tycoon - Deep Sea Tycoon - Wildlife Tycoon - Tabloid Tycoon Er sikkert flere jeg ikke kommer på i farta. De fleste er jo av nyere dato, men finns mange lange demoer og selve spillene koster ikke mye. Har alltid vært stoor tycoon fan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå