Gå til innhold

Fotballquiz i det uendelige


Scroogey

Anbefalte innlegg

Siden ingen har stilt et nytt spørsmål ennå, slenger jeg ut et spørsmål som kanskje kan være litt vanskelig for noen. Hvem er dette østerrikske talentet?

Du kan jo ikke bare slenge ut et nytt spørsmål 10 minutter etter at svaret er bekreftet riktig. I tillegg er ikke klokka blitt 7 en gang, kan ikke forvente at KRISS er opp da for å legge ut nytt spørsmål :nei:

 

Uansett, svaret på spørsmålet ditt er Veli Kavlak.

 

My bad :no: Så feil på klokkeslettet, beklager. Men riktig! Da kan han uansett fortsette. :)

Jeg surrer alltid om morgenen..

Endret av Skjoldal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden ingen har stilt et nytt spørsmål ennå, slenger jeg ut et spørsmål som kanskje kan være litt vanskelig for noen. Hvem er dette østerrikske talentet?

Du kan jo ikke bare slenge ut et nytt spørsmål 10 minutter etter at svaret er bekreftet riktig. I tillegg er ikke klokka blitt 7 en gang, kan ikke forvente at KRISS er opp da for å legge ut nytt spørsmål :nei:

 

Uansett, svaret på spørsmålet ditt er Veli Kavlak.

 

My bad :no: Så feil på klokkeslettet, beklager. Men riktig! Da kan han uansett fortsette. :)

Jeg surrer alltid om morgenen..

 

Ok, men da lar vi bare KRISS stille det neste spørsmålet :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Jeg trodde mitt forrige spørsmål skulle bli en hardere nøtt en hva det viste seg å bli, så jeg prøver meg igjen.

 

Hvem av alle engelske landslagsspillere som spilte landskamper etter hverandre, for å så aldri spille for landslaget igjen, har flest kamper?

 

Ble litt vanskelig å formulere :p Om noen ikke forsto spørsmålet så si ifra så skal jeg forklare :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Carrick?

Feil

 

Carrick har da vært inn og ut av landslaget i hele sin karriere :p

 

I tillfelle noen ikke forstod spørsmålet helt så vil jeg prøve å formulere det på en annen måte:

Hvem av alle engelske landslagsspillere som spilte landskamper etter hverandre, for å så aldri spille for landslaget igjen, har flest kamper?

 

Hvis ingen snart klarer spørsmålet så vil jeg begynne å poste hint slik at andre også får stilt spørsmål :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Hvem av alle engelske landslagsspillere som spilte landskamper etter hverandre, for å så aldri spille for landslaget igjen, har flest kamper?

Her er et lite hint:

Spilleren jeg er ute etter ble gjort til kaptein for klubblaget sitt bare 24 år gammel.

Tror nesten du må si hvilken klubb han spilte for også.

Lenke til kommentar
Hofteskudd da jeg egentlig ikke har peiling...Eric Cantona.

 

For England? :!: Det kaller jeg hofteskudd :p

 

Hvem av alle engelske landslagsspillere som spilte landskamper etter hverandre, for å så aldri spille for landslaget igjen, har flest kamper?

Her er et lite hint:

Spilleren jeg er ute etter ble gjort til kaptein for klubblaget sitt bare 24 år gammel.

Tror nesten du må si hvilken klubb han spilte for også.

Hvis jeg sier hvilken klubb han spilte for så vil spørsmålet bli alt for enkelt. Men jeg kan komme med enda et hint. Et hint som jeg tror muligens vil gjøre det en del enklere.

Lenke til kommentar
Roger Byrne

 

Riktig :new_woot:

 

Var redd for at det ble for enkelt med det siste hintet, men er uansett godt å la noen andre stille spørsmål :)

 

Kan legge til at Byrne er en legende i United, og var tiltenkt en viktig rolle i Englands VM lag i -58. Merkelig nok ble han ikke sett god nok for det millitære fotballlaget da han var inne til førstegangstjeneste, og ble henvist til rugbylaget :p

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...