Gå til innhold

Fotballquiz i det uendelige

Scroogey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tæh! :w00t:

Hvilken spiller har scoret det raskeste hat tricket noen sinne i PL?

Ekstraoppgaver kan være hvor lang tid han brukte på hat tricket, hvilken klubb han spilte for og hvem han scoret mot :)

Skrevet

Ekstraoppgaver kan være hvor lang tid han brukte på hat tricket, hvilken klubb han spilte for og hvem han scoret mot :)

Mener jeg leste det i en VG-artikkel (som handlet om Diouf's hat trick) at det var Fowler. Han brukte 4 min eller noe?

Skrevet

Mener jeg leste det i en VG-artikkel (som handlet om Diouf's hat trick) at det var Fowler. Han brukte 4 min eller noe?

Og 33 sekunder. Mot Arsenal. For Liverpool.

Skrevet (endret)
Det var vel Djurgården?

Yes!

Ett seriemesterskap, èn 2.plass og cupgull om jeg husker riktig.

Endret av Macbook24ghz
Skrevet

Får prøve å kaste ut noen da.

Sør-Korea, Nord-Korea, Nigeria, USA, Mexico, Senegal. Minst en av disse må være feil, men vet at det er et par rette der i alle fall

Skrevet
Øyvind Gjerde

FEIL! Han er så absolutt ikke fra Åndalsnes.

http://no.wikipedia.org/wiki/%C3%98yvind_Gjerde

Han har spilt på Åndalsnes ja, men kommer ikke derifra. Ikke kom med dumme wiki artikler. Mye er feil der, bl.a fødselsdatoen. Han kommer fra Innfjorden, hvor han vokste opp sammen med min far. Han er altså onkelen min.

Skrevet
Han har spilt på Åndalsnes ja, men kommer ikke derifra. Ikke kom med dumme wiki artikler. Mye er feil der, bl.a fødselsdatoen. Han kommer fra Innfjorden, hvor han vokste opp sammen med min far. Han er altså onkelen min.

Der i-c-eMan...

owned9wz.jpg

Skrevet

Italia vant VM i 1934 - samme år som de arrangerte det. Men hvem vant bronsefinalen, og hvem skoret målet/målene for bronsevinneren?

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

var ikke vm i 34.

Skrevet

Hva snakker du om TomHel? Forøvrig kan jeg aldri se for meg at noen skal kunne svaret på det spørsmålet i hodet CS93. Vil i alle fall tro at de er i sterkt mindretall her på forumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...