boza Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Hei Har et problem, klienten bruker word, og vil sende dokumentet vi epost. Trykker da fil-> Send til osv... Men da starter Outlook Express opp, noe som vi ikke bruker. Hvordan kan jeg sette Outlook 2000 som standard epost sender i Word? har trykka meg grønn i Outlook, og Word, men finner det ikke ut... Mvh boza
EZAccess Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Åpne Interenet Explorer. Gå inn på verktøy - alternativer - programmer. Her kan du sette standard program.
boza Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Skrevet 6. mai 2003 Ett tuuuusen takk!! Men det er ergelig at iExplorer "overstyrer" word sin epostleser...? Men men ...slikleis er Microsoft vel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå