Plyzorba1 Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Hei, jeg prøver å få installert en mod til oblivion, men det står at jeg må huske å: "Enable subfolder". Jeg aner ikke hva subfolders er eller hvordan jeg "enabler" dem. Kan noen hjelpe meg? Her er forresten linken til mod-en i tilfelle dere forstår noe mer i fra hva som står der. http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=11351
Skagen Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Syar-2003 Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 (endret) Installation ------------- 1. Use WinRar or 7-zip to extract the archive to ..\Oblivion\Data directory. Ensure you have "use subfolders" enabled ------------- Betyr at du skal bruke winrar elle 7-zip pakkeprogram til å pakke ut nedlastet fil til katalogen din ....\Oblivon\Data OG at du i utpakkingsprogrammet skal merke "use subfolders". Dvs at filene i arkivet ikke skal pakkes ut direkte til \Oblivion\Data men til undermapper (beholde mappestruktur) slik det er lagret i zip arkivet. Edit: Subfolders betyr på norsk "undermapper". Endret 4. juni 2009 av syar2003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå