Gå til innhold

jeg er ikke sikker, men jeg tror jeg trenger et nytt online spill.


Anbefalte innlegg

World of Warcraft: Hmm, ganske mye føles litt Deja vu akkurat nå.

Eve - Online: Tom for innhold på den fronten..

Age of Conan: noe av det samme som WoW, dog mer vold.. vet ikke om jeg gidder bruke så mye tid på en wow klone.

 

____________________________

 

på den annen side spilte jeg nettopp gjennom Fallout 3.. voldsomt forfriskende med noe nytt, og som avslutter på god tid. Å dette er jo IKKE et online spill.....

 

 

 

så eh.. foreslå hva dere spiller og trives med akkurat nå rett og slett.

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke sikker, men jeg tror du trenger å blfinne noe annet å gjøre :)

 

Eller så trenger du i alle fall den tida der til skolearbeid eller annet som kan gagne deg! Seriøst - online spill: been there, done that. Not worth it.

 

Helt ærlig så vil jeg råde deg til heller å gjøre noe annet enn å spille. Det er ikke særlig bra for deg, og du tjener stort sett ingenting på det bortsett fra at du blir litt bedre i engelsk... ja, er det noen andre bonuser egentlig? :hmm:

Endret av SondreOverby
Lenke til kommentar

jeg hører deg der. Men er desverre ikke enig.

 

 

Jeg koser meg med spilling, og vil ikke gitt det opp for alt i verden. Det er lissom en del av meg. Men jeg vil bare vite hvilke spill som er verdt å bruke tid på, for jeg lever jo ikke evig.

 

Jeg spiller istedet for å ta meg en tur ut på byen for eksempel, noe som jeg hører får folk i både bråk, og penge problemer. Veldig få som kan ta bilde av meg å legge det ut på facebook når jeg sitter alene på rommet mitt å spiller. lol.

 

Takk for innspillet;)

Lenke til kommentar

Hadde kanskje vært en idé å spille et "ordentlig" online-spill, feks. Team Fortress 2? Left 4 Dead? Hvis du ikke har prøvd disse så anbefales de på det sterkeste. Dette er kanskje en diskusjon som kan tas et annet sted, men de fleste MMORPG, etter min mening, driver mer "falsk" gameplay som handler mer om måloppnåelse enn selve underholdningen. Som du sier selv så er Fallout et fantastisk spill. Andre spill som er mer eller mindre aktuelle er: Call of Duty 4, The Sims 3 (jeg har ikke spilt dette enda, men det er visstnok bra), GTA4 og Oblivion. Hvis du likte Fallout er det stor sjanse for at du liker Oblivion også.

 

Helt ærlig så vil jeg råde deg til heller å gjøre noe annet enn å spille. Det er ikke særlig bra for deg

???

Endret av Syvertsen
Lenke til kommentar

Til Xanitra:

 

Tror du burde ta deg et par skoletimer med rettskriving før du begynner å spille igjen (ikke slemt ment). Sånn som Syvertsen sa tror jeg COD, GTA, Oblivion eller The Sims 3 er noe for deg, hvis du har spilt Fallout 3. :)

 

Til SondreOverby:

 

Man lærer stadig vekk ting av spill. Ikke bare engelsk, men i onlinespill hvor man kommuniserer kan man bli bedre i rettskriving, eller i historiske strategispill, blir man ofte bedre og mere interessert i historie. Det er mye mere jeg kunne oppramse nå, men det gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar

Det jeg reagerte på var ikke nødvendigvis at spill ikke hadde noen stor positiv effekt på intellektet, noe som er fullstendig irrelevant. De som spiller spill gjør det for å koble ut og underholdes, det gir derfor ikke mening at man skulle droppe dette for mer "lønnsomme" aktiviteter.

 

De som begynner å spille MMORPG for å stimulere intellektet eller lære noe, vel...de har bommet litt.

Lenke til kommentar

Har spilt Sims 3, og jeg vil si at om du likte eneren og toeren vil du mest sannsynlig like treeren og. Den tar det beste fra begge spillene, og legger til egne godbiter, og endrer på en del ting for å gjøre hele spillopplevelsen bedre. Som f.eks at behovene går mye saktere ned, du rekker dermed og gjøre ting mellom jobb og leggetid, som jeg opplevde at jeg aldri fikk tid til i de forrige.

 

Noe jeg spesielt liker med treeren er at musikken (bygge/kjøpemusikken) er litt mer klassisk som eneren, istedetfor all den popmusikken toeren gav oss.

Lenke til kommentar

NICE!!!!

 

NICE!!!!!!!!

 

Ja, da tror jeg jeg har funnet spillet mitt.

Jeg har store krav til musikk, og digger musikken på eneren.. toeren synes jeg sugde maks, selv om den hadde bedre grafikk.

 

Så da blir det vel en invistering i slutten av uka:)

 

takk for hjelp alle sammen. Sims 3 it is.

Lenke til kommentar
joda.. har kjøpt det, og storkoser meg. Takk for hjelpa :D

 

Hyggelig å hjelpe! Skulle ønske jeg fikk litt mer tid til Sims 3, men har ikke "gamurrr" PC selv og får da bare spille når broren er borte. Elsker hvordan det alltid skjer noe tragiskt på bursdagene til simmene mine, som at jobbsjefen deres dør av alderdom på festen eller at hele stua tar fyr.

Endret av Patney
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...