spetwols Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Hei. Har kjQpt meg en tsx jeg har fiksa. bytta til g80 potte,malossi 47 sylinder og orginal gasser. 85 dyse. KjQrer med b9es plugg. De fQrste gangene jeg kjQrte den gikk den skikkelig bra. men plutselig idag naar jeg skulle snike meg ut og prQve den en tur saa stoppet den hele tiden. Jeg fikk kjQrt litt. saa stoppet den. saa fikk jeg startet den igjen. saa stoppen den. jeg maa trill starte mopeden siden har ikke kick. og etter den har stoppa en gang saa tar det litt tid fQr den starter igjen. om jeg triller den i gang rett etter den har stoppa skjer det ingen ting saa maa vente 10-20 sek. Er det noen som vet hva som kan vere galt ? faar den for lite eller for mye bensin ? Takker for alle svar!!
hvor Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Hei. Har kjQpt meg en tsx jeg har fiksa. bytta til g80 potte,malossi 47 sylinder og orginal gasser. 85 dyse. KjQrer med b9es plugg. De fQrste gangene jeg kjQrte den gikk den skikkelig bra. men plutselig idag naar jeg skulle snike meg ut og prQve den en tur saa stoppet den hele tiden. Jeg fikk kjQrt litt. saa stoppet den. saa fikk jeg startet den igjen. saa stoppen den. jeg maa trill starte mopeden siden har ikke kick. og etter den har stoppa en gang saa tar det litt tid fQr den starter igjen. om jeg triller den i gang rett etter den har stoppa skjer det ingen ting saa maa vente 10-20 sek. Er det noen som vet hva som kan vere galt ? faar den for lite eller for mye bensin ? Takker for alle svar!! høres ut som den får for lite bensin. ta opp forgasseren å rengjør den
spetwols Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Skrevet 3. juni 2009 Hei. Har kjQpt meg en tsx jeg har fiksa. bytta til g80 potte,malossi 47 sylinder og orginal gasser. 85 dyse. KjQrer med b9es plugg. De fQrste gangene jeg kjQrte den gikk den skikkelig bra. men plutselig idag naar jeg skulle snike meg ut og prQve den en tur saa stoppet den hele tiden. Jeg fikk kjQrt litt. saa stoppet den. saa fikk jeg startet den igjen. saa stoppen den. jeg maa trill starte mopeden siden har ikke kick. og etter den har stoppa en gang saa tar det litt tid fQr den starter igjen. om jeg triller den i gang rett etter den har stoppa skjer det ingen ting saa maa vente 10-20 sek. Er det noen som vet hva som kan vere galt ? faar den for lite eller for mye bensin ? Takker for alle svar!! høres ut som den får for lite bensin. ta opp forgasseren å rengjør den ok takk det skal jeg! men naar den ikke faar nok bensin trenger jeg vel stQrre dyse da. eller funker det bare og flytte klipse paa naale et hakk ?
Complexity Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Siden den gikk fint først, vil jeg annbefale deg å først bare prøve å skru ut forgasseren å rengjøre den. kan ha kommen noe i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå