MrAvionics Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Hei får ikke startet BF Heroes. Noen andre som har samme problem?
lolidude Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Lurer på det samme. Ser ut som BETA fasen er over for nå.
MrAvionics Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Skrevet 3. juni 2009 (endret) Ser ut til å virke nå=) Tror det var en oppdatering som ble lagt inn eller noe... Endret 3. juni 2009 av ArneAustenaa
MrAvionics Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Skrevet 3. juni 2009 Ser ut som at det kom en ny oppdatering men den funket jo IKKE i det hele tatt! Ivertfall ikke hos meg. Kom inn i menyen men når jeg trykket play letteden etter match men komm error melding. =( Hadde jo lyst til å spille det litt nå da, meen men...
MrAvionics Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Skrevet 4. juni 2009 Søren også! Serveren er full=( Fikk denne meldingen når jeg prøvde å logge på: Logins are currently over limit. Please try again later
Solid Snail Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Les twitteren http://twitter.com/bfheroes får å bli opplyst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå