Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Trenger hjelp ganske fort. Hvordan laster man opp disse egendefinerte taktikkene for å kunne bruke de online? Har nettopp lagd en 5 - 5 - 0 (4-6-0 er ugyldig :( ) formasjon som jeg har lyst til å bruke med en egendefinert taktikk og eksperimentere til, men hvordan får jeg brukt taktikken online, er det overhodet mulig? Har lastet den opp, men kan jo ikke finne den.

Endret av Wisbatov
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Vet ikke helt om jeg vil si hvordan, fordi da begynner folk å kuke seg med 9-0-1. Kan sende pm.

Skrevet

Så poenget er å komme inn i tråden hvor du skryter over å ha løst et problem mange sliter med, før du vender om og sier at det føles fantastisk å vite noe andre ikke vet?

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Ja :)

For å være helt ærlig så vet jeg ikke om det er det samme som på 09 jeg har funnet, da jeg ikke har prøvd enda. Så, med forbehold.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Det hender noen gang når jeg skal invite en kompis via min hub at en eller annan pjok godtar\kommer inn. Why is that?

Skrevet

Takk for matchene aunmar. Synes det var jevnt i banespillet i begge matcher, mens du er noe vassere enn meg foran mål, spesielt i første kampen.

Vi får spille senere en gang! :)

Skrevet
Det hender noen gang når jeg skal invite en kompis via min hub at en eller annan pjok godtar\kommer inn. Why is that?

Du må velge "Rangert" og ja på "Privat spilløkt". :)

Skrevet (endret)

Artige kamper. Du var klart bedre med United. Slet i perioder i andre kamp. Fikk byttet taktikk, og da gikk det litt bedre. Ganske irriterende at jeg kom 2 mot 1 på slutten før du fikk utligning din.

Takk for kampene! :p

EDIT: Har jo allerede forklart det, Latias.

Endret av aunmar
Skrevet

Spiller nesten aldri med Tottenham, og i tillegg var du voldsomt effektiv med Bent og spesielt Jones der fremme, mot svake forsvarere uten tempo. Var rimelig fornøyd da jeg satt inn utlikninga med Nani på slutten der ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...