Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Det verste er at det kan stemme :p Det var kamp nr. 2 og nr. 3 jeg spilte med Spania i FIFA 10 så du kunne sikkert vunnet over meg med velorganisert spill. Hvis du ikke har spilt mot PSV må du vinne over han ;) Da går jeg 99% sikkert videre med bare å få en uavgjort.

Skrevet
Haha. Det verste er at det kan stemme :p Det var kamp nr. 2 og nr. 3 jeg spilte med Spania i FIFA 10 så du kunne sikkert vunnet over meg med velorganisert spill. Hvis du ikke har spilt mot PSV må du vinne over han ;) Da går jeg 99% sikkert videre med bare å få en uavgjort.

Skal ikke være for høy på pæra heller, ender nok med at jeg blir knust. Men skal gjøre mitt beste. ;)

Skrevet
Noen som egentlig har fått platinum i dette spillet på PS3? :p

Flere av troféene er drittkjedelig. Masse som har med karrieremodus og sånt. Tviler egentlig på at det er mange med Platinum :)

Skrevet

Når ein spiller kamper på Head to Head også leder man til det 90 minutt. Men før dommeren blåser av, så avslutter motspilleren kampen.. Får man rankpoeng da eller må kampen avblåsest først?

Skrevet

GG, Wis. Ro ned litt med de syke fintene, ble jo forvirret hver gang du gjorde de. Du slapp vel inn et par mål ved danse ballett i forsvar, en av få svakheter du hadde. :p

Litt juks å bruke live season mot meg da. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...