Gå til innhold

Ny byggepc for 7-8k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Thiz

2# The Conquerer (standard)

Denne gangen sier navnet noe om målgruppen. Nemlig alle sammen. Min personlige favoritt er en såkalt universiell maskin. Den låner det beste fra begge oppsett, og er dermed selve definisjonen for valuta. En meget kapabel spillmaskin med høye ytelser pakket inn i et elegant ytre. Løp og kjøp!

Endret av x3m_pl4yer
Skrevet

Er det noen flere som har noen anbefalinger om denne bygge pc.

Jeg tror jeg skal ta å bytte fra Asus P5Q3 til Asus P5Q3 Deluxe.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har forandret litt på lista, men jeg tror jeg har kommet fram til noe. Er minnebrikkene gode, eller er den noen andre dere kan anbefale, jeg skal ha 4 gig.

Er kabinettet et bra valg? Jeg har lest litt om kabinettet men er ikke sikker på om det følger med alt av skruer til feste av hovedkort og hdd, eller må man kjøpe det utenom?

Har og kansje kjøpe CPU-viften Cooler Master Hyper TX3. Men ser at denne ikke har kommet ut ennå, er det noen som vet om når den kommer ut? Vil helst ha med PWM. :p

Skrevet

jeg ville gått for oppsettet x3m_pl4yer anbefaler. Da får du mye mer for pengene. Om du ikke spiller så veldig mye kan du fint gå for et billigere skjermkort, feks 4870 eller 4850 til under halvparten av prisen. Du kan kanskje bytte ut prosessoren med x3 720 og spare noen hundrelapper på det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...