Gå til innhold

Gameplay video til Wolverine av meg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Konverter videon og last den opp på youtube, pga prinsippsak så laster jeg ikke ned fra rapidshare.

Skrevet
Konverter videon og last den opp på youtube, pga prinsippsak så laster jeg ikke ned fra rapidshare.

WMG = Warner Music Group. Han har altså et lydklipp i filmen som ikke er tillatt.

Skrevet (endret)

Så den nå.

Var ikke akuratt det beste jeg har sett, men helt ok. Musikken byttet kasnkje litt ofte, og lagde ikke noe serlig stemning til den allerede litt tamme videoen. Men bare min mening.. jeg er ikke noe bedre selv.

Kanskje en ide å prøve med et annet spill?

Grunnen til at jeg ikke likte den så godt kan være at jeg synes spillet var noe møkk.(spilte bare ca. 1 time.)

Endret av Jevrio
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

WMG = Warner Music Group. Han har altså et lydklipp i filmen som ikke er tillatt.

Ok, trodde han hadde en skrivefeil og mente wmv. Takk da veit jeg det til neste gang.

Skrevet (endret)

Hva er så galt med rapidshare?

Musikken byttet ofte

gjorde den det?

Hadde 2 sanger bare! :D

Men jeg forstår at hvis en ikke liker spillet og/eller Disturbed så blir det litt tamt for en, hehe =)

Endret av amir90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...