saladin waits for alice Skrevet 31. mai 2009 Skrevet 31. mai 2009 Jeg fikk ikke lov å dele på youtube p.g.a WMG, her er filmen laget av meg med fraps. http://rapidshare.com/files/239367766/therealfinalshit.wmv Noen kommentarer villa ha vært artig =)
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Konverter videon og last den opp på youtube, pga prinsippsak så laster jeg ikke ned fra rapidshare.
Bjonski Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Konverter videon og last den opp på youtube, pga prinsippsak så laster jeg ikke ned fra rapidshare. WMG = Warner Music Group. Han har altså et lydklipp i filmen som ikke er tillatt.
TheCatIsALie Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Kunne jo ha komprimert litt.. over 100 mb.. burde være utrolig bra kvalitet..
TheCatIsALie Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 (endret) Så den nå. Var ikke akuratt det beste jeg har sett, men helt ok. Musikken byttet kasnkje litt ofte, og lagde ikke noe serlig stemning til den allerede litt tamme videoen. Men bare min mening.. jeg er ikke noe bedre selv. Kanskje en ide å prøve med et annet spill? Grunnen til at jeg ikke likte den så godt kan være at jeg synes spillet var noe møkk.(spilte bare ca. 1 time.) Endret 1. juni 2009 av Jevrio
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Konverter videon og last den opp på youtube, pga prinsippsak så laster jeg ikke ned fra rapidshare. WMG = Warner Music Group. Han har altså et lydklipp i filmen som ikke er tillatt. Ok, trodde han hadde en skrivefeil og mente wmv. Takk da veit jeg det til neste gang.
saladin waits for alice Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Skrevet 2. juni 2009 (endret) Konverter videon og last den opp på youtube, pga prinsippsak så laster jeg ikke ned fra rapidshare. Hva er så galt med rapidshare? Musikken byttet ofte gjorde den det? Hadde 2 sanger bare! Men jeg forstår at hvis en ikke liker spillet og/eller Disturbed så blir det litt tamt for en, hehe =) Endret 2. juni 2009 av amir90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå