ignoreme Skrevet 31. mai 2009 Skrevet 31. mai 2009 Hei alle sammen Vel da var søndagen her, jeg kjeder meg og jeg er tom for spill jeg kan prøve:/ Derfor er jeg på jakt etter spill som er basert på strategi, da enten innenfor muligheten til og tjene penger og/eller muligheten for oppgraderinger for og komme seg videre. Tar også imot tips om andre spill som er verdt og spille! Takker for eventuelle svar:)
SVD Skrevet 31. mai 2009 Skrevet 31. mai 2009 Regner med du har spillt Empire: Total war? I Stronghold spillenne har du muligheten for å tjene penger. (De er litt gamle da men supre) Mount&blade: hvis du ikke bryr deg mye om grafikk, så er dette verd å prøve. Det er et Action rpg men har mye med strategi å gjøre. Eller er Hidden and dagerous II et actionspill det er verd å prøve, det er fra 2003 så grafikken er ikke super men det er et genialt spill. (WWII taktical-Actionspill)
ignoreme Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Skrevet 31. mai 2009 Glemte kanskje å nevne hva jeg har spilt: Hele total war serien, stronghold serien. Age of empires. Mount & blade (spiller for tiden) mafia gudfaren 1 og 2. Transport tycoon hardtruck serien. 18 wheels of steel serien. Cloin mcrae serien (inkludert dirt) Need for speed serien sikkert fler jeg har glemt, grafikken er ikke viktigst, gameplayet er. Takker for tipset om Hidden and dagerous II, skal finne meg en demo og teste det!
Junior91 Skrevet 31. mai 2009 Skrevet 31. mai 2009 Har du prøvd noen av roller coaster tycoon spillene?
ignoreme Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Skrevet 31. mai 2009 Alle railroad tycoon, roller coaster tycoon, Swat spillene NHL, NBA, Fifa, Pro cycling manager... det jeg kom på nå, skal sies att det meste jeg har spilt har vært demoer da jeg ikke har blitt fenget av så mange spill. Så egentlig leter jeg etter de litt mer ukjente spillene
SVD Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 (endret) No Man`s LAND. Cossacs II American Conquest (har spillt maaange timer med dette før) Blitzkreig: Atack is the only defence Panzers, "Phase one" og "phase two" Du har sikkert prøvd Empire Earth II? Dette er alle halvgamle spill, ikke episke gode spill men verd å se på. (Du har vel kanskje sett på de allerede ) Utenom strategi så har du vel sett på Myst? har spillt URU og Myst V, ganske spesielle og relativt fine spill. Edit: Kan nevne Caesar IV, fikk aldri spillt det så mye så kan ikke si nå mye om det da. Endret 1. juni 2009 av SVD
Osecia Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 (endret) Vet ikke helt om dette er det du ser etter, men jeg vil anbefale deg og prøve Warcraft 3 og Civilization Endret 1. juni 2009 av Osecia
minimum payne Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 (endret) company of heroes overlord supreme commander + forged alliance fallout 3 er favoritten min nå for tia. Endret 1. juni 2009 av minimum payne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå