Gå til innhold

[Løst] Win7RC + ETW


Anbefalte innlegg

Løst 02.06.09: Installerte beta driverne 181.71 istedenfor automatisk installerte drivere (/eller 185.85 som jeg lastet ned fra nVidia) og vips så var problemet løst. Jeg venter i spenning på nye oppdateringer ;)

 

Takk til kjeLL som, om ikke annet, fikk meg på rett spor.

 

 

Hei.

 

Som tittelen tilsier så har jeg et pc oppsett som jeg prøver å kjøre Empire Total War på.

 

Spec;

Intel Core 2 3.0GHz

Win 7 RC 64bit

8GB RAM

Geforce GTX 260

400W Corsair PSU (!!?)

 

Problemet er at nevnte spill sliter tungt med artifacts, hakking og til slutt full stopp (spillet altså, ingen BSOD eller frys).

Et annet spill, som Mirrors Edge, går prikkfritt på maks instillinger. Tidlig så mistenkte jeg PSU'en for ikke å kunne levere nok til dette oppsettet (den skal uansett snart skiftes), men med et fungerende Mirrors Edge så er jeg ikke så sikker lenger.

 

Noen andre forslag til hva som kan være galt? GPU temp var på maks 58 grader etter et forsøk på ETW.

Endret av Eldroy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
windows7 driverne til nvidia er vell fremdeles i beta fasen? i såfall så er sånt å forvente..

Du har sikkert rett i det, selv om siste driverpakke 185.85 er stemplet med WHQL.

Uansett.. bytte av PSU hjalp ikke. Temperaturene er fremdeles tilsynelatende ok... jeg fortsetter å teste andre spill.

 

Spill som fungerer:

Mirrors Edge

Spore

 

Spill som ikke fungerer:

Empire Total War

Endret av Eldroy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...