Gå til innhold

Test: Canon PowerShot D10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes kanskje det er verdt å nevne at denne har f2.8 i motsetning til alle de andre vantette kompaktkameraene som etter det jeg har klart å finne har minimum f3.5

Thomas :-)

Skrevet (endret)

Test av et kamera som man kan dykke med og ikke et eneste ord om hvordan det fungerer under vann, heller ingen bilder tatt under vann! :thumbdown:

Endret av fishlake
Skrevet

Ja, det er litt merkelig å ikke inkludere en slik dykketest. Kunne jo kanskje ha fylt opp et badekar, slengt i noen objekter og tatt bilde av dem..

Skrevet

Hei, håper dere tester dette kameraet opp mot de andre nyere modellene av undervannskamera, som Olympus Tough-6000 og 8000. Står mellom dette kameraet og 8000, vet ikke hvilket jeg vil ha.

Og enig, det burde vært bilder tatt under vann for å vise oss :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Det er flere tester med undervannsbilder å finne på nettet. Kameraet er kanskje vanntett, men garantien dekker ikke skader fra slag eller vann! En ulykkelig eier opplevde at kameraet tok inn vann og ble ødelagt 2. gang det ble brukt under vann. Importøren viste til garantien som ikke dekker slike skader

• 4 måneder senere...
Skrevet

jeg har kjøpt det kamaret men har ikke fått testa det så mye men jeg testen det i vasken :p og tokk noen ting i vasken og bildene ble veldig bra jeg har tatt bilder av fyrverkeri og filmet det og det ble overraskedne bra :thumbup: jeg liker det i vertfal

• Opprett ny...