dannad Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Heisann! Jeg er på utkikk etter strategispill som ikke krever mye grafikk, fordi jeg og broderen ønsker å spille mot hverandre på hver vår laptop (som er dårlige). Har du noen tips til strategispill som kan være moro å spille? Spill som vi har prøvd er: Age of Empires II, Age of Mythology, Stronghold, StarCraft, Warcraft III og Red Alert 2. Jeg holder på med å skaffe Rise of Nations akkurat nå etter flere anbefalinger på nettet. Vi liker også strategispill som ikke er online-spill, har du noen tips til offline-spill, hadde det også vært flott! Husk at PC-ene våre takler ikke krevende spill som Red Alert 3 og Total War-spill.
Grumle Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Har du prøvd Rome total war? Tror ikke det trenger så veldig store kvalifikasjoner og total war serien er helt konge. Ikke strategi: Anbefaler jeg Mafia
del_diablo Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 http://springrts.com/ Anbefaler dette spillet. Og Kernel Panic som game modus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå