Gå til innhold

Billigeste sted de seller playstation 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er det vel bare å vente til det kommer et tilbud. For syntes jeg ser tilbud på PS3 hele tiden

okay:P Men jeg tror jeg har lyst og kjøpe fra elkjop...Men vet noen om det her bare gjelder på Internett eller? Fordi fikk veldig lyst på en ps3 nå!!!

Lenke til kommentar
Da er det vel bare å vente til det kommer et tilbud. For syntes jeg ser tilbud på PS3 hele tiden

okay:P Men jeg tror jeg har lyst og kjøpe fra elkjop...Men vet noen om det her bare gjelder på Internett eller? Fordi fikk veldig lyst på en ps3 nå!!!

En venn av meg kjøpte ps3 fra lefdal idag (Billigere frakt) Jeg vil råde deg til å gjøre det samme siden det er et tilbud for dagen, og den kommer ikke til å synke drastisk i pris i nærmeste fremtid. Det er ikke verdt ventetiden.

Lenke til kommentar
Da er det vel bare å vente til det kommer et tilbud. For syntes jeg ser tilbud på PS3 hele tiden

okay:P Men jeg tror jeg har lyst og kjøpe fra elkjop...Men vet noen om det her bare gjelder på Internett eller? Fordi fikk veldig lyst på en ps3 nå!!!

En venn av meg kjøpte ps3 fra lefdal idag (Billigere frakt) Jeg vil råde deg til å gjøre det samme siden det er et tilbud for dagen, og den kommer ikke til å synke drastisk i pris i nærmeste fremtid. Det er ikke verdt ventetiden.

Hva var prisen for det da? Tror du at du kan sende meg en link eller? Jeg tror ikke jeg gidder og vente nei...

Lenke til kommentar
amazon.co.uk bundle

 

290£ for 80gb 2 spill og hdmi kabel

Altså, før du får den inn i landet så har totalprisen steget til nesten 4000kr grunnet mva og tollgebyr.

25% av 2900kr er vel ikke 1000kr?

Var derfor jeg skrev "nesten".

 

Helt nøyaktig blir det:

 

290GBP = 2948NOK.

2948 * 1,25 + 107 = 3792. Hvis frakten kommer i tillegg så må det betales moms på den også.

Lenke til kommentar
amazon.co.uk bundle

 

290£ for 80gb 2 spill og hdmi kabel

Altså, før du får den inn i landet så har totalprisen steget til nesten 4000kr grunnet mva og tollgebyr.

25% av 2900kr er vel ikke 1000kr?

Var derfor jeg skrev "nesten".

 

Helt nøyaktig blir det:

 

290GBP = 2948NOK.

2948 * 1,25 + 107 = 3792. Hvis frakten kommer i tillegg så må det betales moms på den også.

 

En stund siden jeg reknet på det nå. Er fremdeles ikke dårlig pris, men finner nok billigere ;)

Lenke til kommentar

Hvis jeg var deg ville jeg nok ha kjøpt denne til 3 lapper.

 

Hvis du også skulle tenke på evt. nærmeste butikk(hvis det er noe du skulle lure på, eller rett og slett hvis noe er galt), så har de den helt maken konsollen på Elkjøp til 2990 kr, altså 5 kroner billigere :p

 

Men er faktisk Lefdal og Elkjøp under samme "eierskap"?

Lenke til kommentar
Da er det vel bare å vente til det kommer et tilbud. For syntes jeg ser tilbud på PS3 hele tiden

okay:P Men jeg tror jeg har lyst og kjøpe fra elkjop...Men vet noen om det her bare gjelder på Internett eller? Fordi fikk veldig lyst på en ps3 nå!!!

En venn av meg kjøpte ps3 fra lefdal idag (Billigere frakt) Jeg vil råde deg til å gjøre det samme siden det er et tilbud for dagen, og den kommer ikke til å synke drastisk i pris i nærmeste fremtid. Det er ikke verdt ventetiden.

Er vel ikke noe billigere frakt?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei!

Jeg har sett de selger PS3 for 3000kr på elkjop nå, men jeg finner ikke noe billigere sted på din pris eller kelkoo.... Er det noen andre her som vet om det er noe billigere sted? Fordi hvorfor betale for mye:P?

 

 

Var akkurat på utkikk selv, såg de hadde til 2990 på elkjøp forje uke, og at de selger den til 2990 på nettet der nå, hadde tenkt å svippe innom å prute det ned til nettpris, burde vel gå bra tenkte jeg!, flaks for meg svippa eg innom på expert bare for å sjekke utvalget der og tror du ikke de solgte ps3 bundle med Motorstorm pacific rift der til

2999,-... Så rimeli fornøyd med den handelen ja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...