Gå til innhold

"Get a life", hva svarer man?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vel, dersom ne person gjentatte ganger sier fks get a life, kan du like mange ganger med sløvt blikk si dust til han.

Husker jeg sa det til en person mange ganger på ungdomskolen. Han begynte å reagere på det etterhvert, og spurte hvorfor jeg sa det hele tia.

Jeg antar det er effektivt fordi du viser ikke sinne, men mer at du ignorerer han, ser ned på han.

Dersom du reagerer for mye selv så viser du at du bryr deg om det han gjør, som er målet hans.

Så du bør vel alltid tenkte på hva målet til en mobber er, og deretter sørge for at han ikke oppnår det.

spora litt av men,,

det er bare å si det med en non-chalant stemme så kan man si hva man vil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi et "wow,"-kompliment!

"wow, fine sko du har"

"wow, meget stram og fin rumpe du har der"

eller...

Be han definere "et liv"

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

I always respawn, bitch.

Skrevet

Idiot: Get a life

du: du er støgg

så fortsetter du med det du gjorde. svar med replikken rett etter idioten har sagt "get a life" for optimal effekt.

Skrevet

Eg synas at det går greitt å seie tilbake: Morra di skulle få seg et liv, eventuelt Your mommah should get a life.

Eg synas iallefall at det å få noko om mora si slengt i trynet er jævlig irriterande. Veit ikkje om de synas det, då.

Skrevet (endret)
Du kan også si at du lagra ved forrige checkpoint, så det er ingen fare.

Denne likte jeg veldig godt!

Skulle ønske noen sa "get a life" til meg så jeg kunne testa den ut.

Personlig liker jeg å se på folk, løfte et øyenbryn, smile skjevt og si "smart sagt" dersom de er idiot på en eller annen toskete måte og fornærmer meg. Du kan også bruke "modent". Funker på samme måte.

Er desverre kommet over den alderen hvor jeg møter på så alt for mange slike tapere

Endret av Sookie
Skrevet
Bryt ut i gråt, og prøv å gi personen en klam klem.

Den tror jeg faktisk hadde funka, om du hadde vært flink til å fake-gråte :D

Skrevet (endret)

Er alltids morsomt å ha et comeback. Er heller ikke så lett å vise at man ikke "bryr seg" over MSN f.eks.

Kjørte foresten den "sorry, I cant hear you over the sound of how awesome I am". Funker fett med mye latter som respons.

Endret av ArmenMinAU
Skrevet
Er alltids morsomt å ha et comeback. Er heller ikke så lett å vise at man ikke "bryr seg" over MSN f.eks.

Kjørte foresten den "sorry, I cant hear you over the sound of how awesome I am". Funker fett med mye latter som respons.

Sier de ofte at du må få deg et liv, eller spurte du pent om de kunne spørre deg slik at du kunne teste den ut?

Skrevet

Hvis man tar det så tungt så er det kanskje på tide å få seg et liv?

Hvis du liker livet ditt så er det vel bare å ''shrug care''.

Skrevet
Du er tragisk. Da har man parrert det ganske greit.

Akkurat som britene ikke skjøt Stukafly på Stukaflyene i 1941, skyter man ikke ned en teit linje med en annen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...