Gå til innhold

"Get a life", hva svarer man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Dette har egentlig lite i dette forumet å gjøre, men det kan jo hende man får kommentar slengt i trynet i visse sammenhenger. Hva i all verden svarer man når folk sier "get a life" eller "få deg et liv"? Noen som har noen gode comebacks på lur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spør hva de mener når de sier "get a life".

Uansett hva de svarer sier du "Wow du er kul.". Også går du.

Det der kan jeg skrive under på at det funker :) Du gir dem en slags mild fuck you ;)

Skrevet
beste comeback noensinne i alle slike situasjoner er å være død alvorlig og si "flørter du med meg?", le og gå vekk.

Haha, det der likte jeg ! Elsker måten de "slemmingene" ikke vet helt hva de skal svare tilbake til noe sånt (:

Skrevet
Maybe I'll take yours.

Trolig ikke fornuftig å svare - men men - hvis du er Duke Nukem så kanskje :)

Støtter denne, men si det på norsk så du ikke høres ut som om du nettopp logga av teh_interwebz.

Skrevet (endret)

For dem som har sett Russel Peters: "Fuck you, you fucking blow-job" - Phrase used so as to not to attract any possible comeback - Urbandictionary.com

Eller "Jeg er gamer, jeg har ekstraliv."

Endret av MrLee
Skrevet
Spør hva de mener når de sier "get a life".

Haha, den er nice. Tippar den funkar dritbra! Likte også den med å flørte og deretter le seg bort. Det som er utfordrande er jo å komme med kommentaren tidsnok så det ikkje virkar som om du må tenkje nøye for å finne eit svar.

Skrevet

Har dratt den der en del ganger, funker ikke så verst :)

Det som er utfordrande er jo å komme med kommentaren tidsnok så det ikkje virkar som om du må tenkje nøye for å finne eit svar.

Har dessverre gjort det der noen ganger også:p

Skrevet (endret)

si som jei altid sier når folk ikke er e9 med mei:

SPEIL

evt.

SKJOLD

dette signaliserer svært sterkt at du sender det tilbake til dem.

edit.

husk å bruke armene foran, så det ser ut som et speil/skjold. da blir du tat mer seriøst.

Endret av rEkiym
Skrevet (endret)

Man trenger da ikke å svare. Bare gå rett bak han og vri nakken hans ganske fort. Så pisser du på han og henger han på et kors

edit: Rive opp magen, så pisse.

Endret av Prometherion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...