Gå til innhold

Mobil kjøp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

T300 har ikke java.

 

Siemens S55 vil være et godt valg. Den har java, fargedisplay, 16-toners lyd (Nokia har bare 4), BT, mulighet for kamera og fungerer som en ekstern harddisk tilkoblet din PC (Drag&Drop av filer).

 

Den koster ca 2900,- uten kamera og 3100,- med kamera. Dette er litt over 2500,- men jeg tror det lønner seg å betale det lille ekstra for å få en mobil du garantert blir fornøyd med :smile:

 

 

S55 ligger på 1.plass i IT-Avisens mobiltest:

http://www.it-avisen.no/art/1288569.html

Lenke til kommentar

Nokia 6610 koster bare 2461 kroner på ITButikken.no

 

Den støtter både Java med lyd og har bedre skjerm enn S55.

 

Mangler dog Blåtann og har bare fire-stemmers ringetoner (mot Siemens' og Motorola's 16 stemmer...)

 

(Hadde aldri trudd at jeg skulle anbefale en Nokia... :wink: )

Lenke til kommentar

Nokia 3650 er antagelig også ett godt alternativ, hvis ikke dette med at en skal kunne koble på kameraet er veldig viktig... En bra skjerm, bluetooth og video avspilling og filming er noen av godbitene. Prisen er også gunstig etter dine kriterier...

Lenke til kommentar

Du får jo t610 snart med java og riktignok innebygget kamera, menmen. Ellers er som sagt S55 et greit nok valg. Nokia har jo endel telefoner med java som har gode skjermer og med et bra kamera som kobles på.

 

 

Molna: Så her om dagen at du kunne laste ned noen java-applets til Nokia og SIEMENS?!?!? Hvorofr er det slik at Siemens deler plattform med Nokia?

Lenke til kommentar

P800 vet jeg ikke om, fordi den lager vi ikke spill for.

Når vi lager spill, lager vi alltid Series40-versjonen (6610, 7210..) først og gjør den deretter om til S55 (tar noen timer). Er snakk om å endre grafikk, litt kode og legge til Siemens java-klasser istedet for Nokia java-klasser.

Men, programmerer ikke spill selv, så dette kan jeg egentlig ikke så mye om :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...