Gå til innhold

[AoC]Får ikke logget inn (Authentication error: password is case sensitiv (14).)


Anbefalte innlegg

(Jeg tar forbehold om eventuelle skrivefeil i den følgende teksten. Jeg må gjerne kommenteres, flames eller roses for dette.)

 

Hei på dere. Jeg gikk til innkjøp av et gamecard til Age of conan igår, Noen kamerater og jeg har blitt enige om å gi spillet en ny sjangse etter og ha blitt små skuffet ifjord når vi prøvde spillet noe etter releasen. Blant annet det at det så ut som om du gikk på såpeglatt aluminiumsfolie når du vandret rundt på grasset, og streifet fra side til side var ikke min cup of irish coffee hvertfall! men nok om det.

 

Så igår kom jeg hjem blid og fornøyd med mitt nye gamecard for hånd. Jeg logget meg inn på "my account" på siden til AoC i god tro om at dette kom til å bli en rask og enkel affære før jeg kunne hoppe inn å slakte mennesker og dyr med ùberkule fatalities i Age of Conan's, Hyboria.

 

Bitterhet og frustrasjon bet meg fort hardt i øret, Jeg Klarte ikke å finne ut hvor jeg skulle taste inn koden til gamecardet henn, Men etter mye om og men, og noe dritt prating til mamma om hvor jævli dritt detta spillet måtte værra. så fant jeg tilslutt, "Use a key", jeg trykte meg inn for så og se en relativt vanlig "tekstbås" hvor jeg da tastet inn min allerede betalte kode og trykte "validate". dette var inga' problem;)

 

For rett etter at jeg hadde tastet inn koden min så kom "success" i en stor grønn firkantet boks rett over der jeg hadde tastet koden. Endelig tenkte jeg. nå får jeg spilt litt. Så kommer bitterheten og frustrasjonen tilbake i det jeg skal taste brukernavn og passord inne i spillet. jeg får da "Authentication error: Passwords are case sensitiv" og jeg skjønner jo ingenting for jeg er 92,8% sikker på at jeg tastet riktig passord (med hatt! fordi det er tøft.... på hodet selvfølgelig ) og selvfølgelig riktig brukernavn, etter og har trøbblet fælt med dette i 20-30 minutter.

 

Byttet passord, dobbelt sjekket det allerede bytta passordet da det ikke fungerte og byttet passord igjenn... fungerte ikke det heller. Jeg går da inn på "View my Subscription" nok en gang inne på AoC: my account, og sjekker account status. da finner jeg dette:

 

Account status Cancelled

Playable Playable

Cancelled date 2008-08-22 11:10:25

 

Også tenker jeg at dette må jo være galt? jeg har jo akkurat tastet inn et helt nytt gamecard, Hvorfor står det at account er cancelled? samtidig som det står at den er playable? Er dette feltet som det skal eller er det noe galt? hvordan får jeg aktivert kontoen min igjenn hvis den er fryst?

 

Jeg har sendt en mail til custommer support for å se hva de sier og kan hjelpe meg med. Men jeg regner med at det kan ta litt tid før de svarer så derfor setter jeg all... (Nesten hvertfall) min lit til dere her på hw.no og håper på fornuftige og hjelpsomme svar:)

 

Vennlig hilsen, Værchickas

 

 

Edit: Jeg har nå fått svar fra funcom. Jeg måtte aktivere kontoen ved å registrere visa'n. Har nå fått både "open" og "playable" på account status, Får fortsatt samme erroren men antar det er det nye passordet mitt som bare må bli registrert og byttet først(?).

Endret av værdama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...