Gå til innhold

Hører rykter ang cs resolution og samsung 2233rz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har bestilt en Samsung Syncmaster 2233RZ allerede, men så idag noe om at om jeg skrur ned oppløsningen på 2233rz I CS til 480x640 VIL IKKE 120Hz FUNGERE, og jeg vil få 60 hz?

Er dette bare oppspinn? Noen med skjermen som kan avkrefte dette for meg, for hvis det er tilfellet at jeg må spille med 60hz igjen på en skjerm jeg har betalt 3000 for nesten bare pga hz blir jeg mektig irritert.

Takk.

Poster tråden her og, slik at folk ser tråden. Ingen som besøker skjermer kategorien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og hvorfor i hele universet vil noen spille med 640*480

ikke svar på denne tråden engang om du ikke har spilt cs før.

Skrevet

Bedre treffsikkerhet, bedre spray og mindre sikte.

(eneste jeg kommer på)

Tror 99% av alle som spiller CS småprofft kjører 640x480 eller 800x600 pga fordeler i spillet.

Skrevet (endret)

Spillte cs fra ca når det kom ut til cs: s kom ut. Jeg har spillt det mye. Spillte dog på 1024*768. Kan ikke helt si jeg merket noe til det dere nevner men ok.

Så vidt jeg husker er også HL motoren basert på 60hz, så tror ikke du får noen fordeler på en 100hz skjerm, heller ulemper.

Endret av Flimzes
Skrevet

Spillte cs fra ca når det kom ut til cs: s kom ut. Jeg har spillt det mye. Spillte dog på 1024*768. Kan ikke helt si jeg merket noe til det dere nevner men ok.

Så vidt jeg husker er også HL motoren basert på 60hz, så tror ikke du får noen fordeler på en 100hz skjerm, heller ulemper.

feil,feil,feil,feil.

• 1 måned senere...
Skrevet

Du må ha nvidia 8800gts/gt eller nyere for å kjøre 120hz i andre oppløsninger enn native resolution.

Skrevet
Du må ha nvidia 8800gts/gt eller nyere for å kjøre 120hz i andre oppløsninger enn native resolution.

er du HELT sikker på dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...