Gå til innhold

Gladiator Gear til Warrior

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på i mengder i BGs, for å opparbeide MYE Honorpoints til å kjøpe hele Brutal Gladiator Plate settet. Er dette noe å satse på?? Har null Teamrating, da jeg ikke har tid til det. Men litt BG i ny og ne går!

Og hvilken spec bør jeg kjøre når evt fullt gear er på plass?

--<Game On>- :ph34r:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det synes jeg ikke, hvorfor i all verden skulle man ønske seg å kjøpe Brutal gearet? :)

Vent til 80 og bruk de honor pointsene på gear som er bra for end game ;)

Skrevet
Nei det synes jeg ikke, hvorfor i all verden skulle man ønske seg å kjøpe Brutal gearet? :)

Vent til 80 og bruk de honor pointsene på gear som er bra for end game ;)

Jeg er lvl 80!! Gi meg noen tips om bra EndGame gear man kan få for Honorpoints!

Skrevet
Skal ikke si meg 100% men gear man får kjøpt for Honorpoints er vel ment for PvP og ikke PvE?

Takker for responsen! Men føler jeg sårt trenger noen tips om både bra PvP og PvE gear. Vil jo gjerne drive litt med begge to....

Skrevet

Du kjøper jo ihvertfall ikke level 70 gladiator items, du kjøper isåfall hateful eller deadly :) men jeg er usikker på hva du får for honor points disse dager siden jeg ikke har spilt siden i s5, antar du får hateful.

Bare ikke sløs det på level 70 gear ;)

Skrevet

Du får kjøpt Hateful gear for Honor pts.

Kjøper du deg 5/5 hateful og fullt deadly, så har du helt "ok" gear.

Skrevet
Du kjøper jo ihvertfall ikke level 70 gladiator items, du kjøper isåfall hateful eller deadly :) men jeg er usikker på hva du får for honor points disse dager siden jeg ikke har spilt siden i s5, antar du får hateful.

Bare ikke sløs det på level 70 gear ;)

Takk takk. Skal selvfølgelig ikke sløse på lvl 70 gear. Har begynnt på Hatefull gear, lvl80, regner med at jeg fortsetter med det, og kanskje respecer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...