Gå til innhold

Hva er vitsen med vitenskap når kristendommen har alle svarene?


Anbefalte innlegg

På oppfordring fra brukere har jeg vurdert tråden og samtlige slettede poster fra den. Her er resultatet:

 

Etter vurdering av førsteposten har jeg kommet til at trådens topic er formulert i følgende spørsmål:

 

Poenget med dette emnet var å spørre dere som lever det tomme liv, eller ateister, som dere kaller dere, hva er vitsen med det vitenskapelige synet på livet? Hvorfor kaste bort så mye tid og penger på å finne svarene vi kristne har funnet for 2000 år siden?

Dette er det som gir tråden et poeng. Det er altså ikke en generell religionsdiskusjon, ikke en unnskyldning for kristne og ateister til å brake sammen i nok en ende- og meningsløs diskusjon hvor dere aldri blir enige.

 

Ut fra den problemtstillingen har jeg vurdert de slettede postene og funnet 4 stykker verdig å bli flyttet tilbake (av over 100). Resten er enten off topic (mye generell religionshets), personangrep, spam eller annet. Noen poster var on topic, men desverre for oss alle kombinert med hets og andre regelbrudd. Bare så det er sagt: Jeg redigerer sjelden og ugjerne folks poster. Vil dere ikke ha on topic poster slettet, så la være med personangrepene, så enkelt er det.

 

Til gjengjeld slettet jeg to poster fra tråden som hadde overlevd i første omgang. Det resterende er i hvert fall tilnærmet on topic.

 

Så nå er tråden ryddet og godkjent. Men i en salomonisk men paradoksal vurdering har jeg kommet til at trådens formål er trolling, og at den aldri skulle fått utvikle seg i utgangspunktet. Tråden forblir derfor stengt.

 

Reaksjoner tas på PM.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...