Gå til innhold

Pro Cycling Manager 2009 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

i_596423.267x376!.jpg

 

FAKTA:

 

Utvikler: Cyanide studios

Utgivelsesdato: 1 Juli 2009

Hjemmeside: ProCyclingManager.com

Foreløpig anmeldese: Gamereactor

Norsk forum og patcher: PCM Norge

Nyheter: - Offesielle rettigheter til Vuelta Espania

- Bedre bakgrunnsgrafikk

- Bedre animasjoner

Trailer: Pro Cycling Manager 2009 trailer

Dette er altså årets PCM 2009 tråd hvor vi tar generelle diskusjoner rundt spillet, problemersom måtte oppstå og tatikkeri såklart.

 

Som i fjor ønsker jeg å lage en diskusjon.o pcm turnering i TdF hvor jeg ledet klart, men aldri fikk lov å sykle inn på Champs Elyse fordi noen ikke likte å bli eid :( Håper det er interesse for det så snart spillet er ute så jeg får laget en separat tråd med påmeldte som kan spille og hvilke lag man skal være osv :)

 

Bilder:

post-129814-1243255316_thumb.jpg

post-129814-1243255337_thumb.jpg

post-129814-1243255349_thumb.jpg

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det coveret vi får er jo helt ræva, synes jeg.

 

Håper det blir gjort noe med at om man angriper, så bruker man mer energi akuratt i det man angriper, slik at det ikke svarer seg å småangripe hele tiden, noe som ikke passer seg i fjellene.

gleder meg utrolig til det kommer ut...

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar

Hei,

 

En stund siden jeg spilte Pro Cycling Manager nåd. Falt litt fra da Grafikken ble såpass bra at min bærbare maskin (may him rest in peace) ikke greide å kjøre spillet.

 

Er i markedet etter en ny bærbar, der minstekravet er grafikkort og minne bra nok til å kjøre PCM 09.

 

Noen som vet om spesifikasjonskravene på 09 eller som kan si hva som var bra nok til å kjøre 08 spillet?

 

 

Prøvde banesykling på 08 spillet og ser med stor glede frem til å prøve poengrittet som kommer i 09 spillet.

Men dog, fjelletapper er å blir det morsomste.

 

Takk.

Lenke til kommentar

Dette står bakpå mitt PCM cover

 

OS: XP/Vista

CPU: 2,2 GHz (dual core recommended)

Ram: 1 Gb (2 recommended)

Videocard: 128 Mb compatible DirectX 9 with shaders 2.0 support (NVIDIA GeForce FX 5900 / ATI Radeon 9600 / Intel GMA X3100...)

DVD: 2x or above

Harddisk: 6 Gb

Sound: Compatible DirectX

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kravene til PCM09

 

Det ligger også mange bilder i bildegalleriet til venstre i menyen. PCMNorge.no er allerede i gang med en database til dette spillet. Ellers så kommer det alltid en realname-db noen dager etter at spillet er ute.

 

Spillet kommer ikke på Xbox, men på PSP.

 

Ellers lønner det seg å besøke forumet til PCMNorge for oppdateringer rundt spillet.

Lenke til kommentar

Prøvde en tidligere versjon av dette spillet men syns det ble for mye å tenke på samtidig. Før jeg viste ordet av det var rytterne i mål:P Må man være hardcore sykkelinteressert eller kan folk flest spille dette spillet? Selv er jeg meget interessert kun når TDF pågår, men så stopper det liksom opp med det.

Lenke til kommentar

Spillet passer garantert for flere enn ekstremt sykkelinteresserte, men det er som deg som som det er for meg. Jeg spiller PCM endel før, under og noen uker etter TdF før det havner i samlehylla sammen med de foregående versjonene, men det er likevel verdt det syntes jeg :) I fjor hadde vi jo diskusjon.no turnering i PCM som etter min mening var knallgøy og som alene gjør det verdt å kjøpe spillet. Du får henge deg på årets PCM turnering Pistolero og velkommen til forumet :)

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...