MadRos Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Jeg vil flytte min main til min andre accounten min, men de to accountene har forkjellie navn og etternavn, men de er begge registrert på mitt kredittkort, jeg betaler og bruker de to. Den første er på mitt ekte navn, andre ikke (gjorde en tabbe). Så jeg vil flytte min main char til den andre acc, altså transfer from account to another account. Og dette står i FAQ how wow-eu: # The last name on both accounts must match in order to complete an account to account transfer. # Regarding transfer requests from one account to another account, note that you may only request character transfers from one account where you are the subscriber to another account where you are the subscriber. betyr det at jeg kan flytte min main? selv om det er ikke på samme navn, men siden jeg betaler for begge(står på mitt navn og kredittkort--> payment subscription) ? Prøvd å spørre en GM i spillet, men har ikke fått noe svar etter 1 dag, så prøver her.
E7ite Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 # The last name on both accounts must match in order to complete an account to account transfer. Stygt redd for det du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå