Gå til innhold

18 års utesteder i oslo?


Anbefalte innlegg

As of Mai 2010:

 

Trompeten: (Nederst i KJ) Karaokebar, trenger ingen nærmere foklaring. Har vært der 1 gang, lættis sted

Champisfaktor: Ikke eksisterende

 

Studenten: (Bislett) Ligger litt i ordet, pub/bar i en kjeller med gunstige priser.

Vært der 1 gang, likte folkene og atmosfæren svært godt, men ikke forvent noe eksklusivt.

Champisfaktor: God stemning!

 

Roxy: (Nederst i KJ) endel nye statsborgere, lett å havne i trøbbel, har vært også her kun 1 gang, og igjen; lættis sted!

Champisfaktor: Øl

 

Nexus: (Gamle Gabler, ved Tinghuset) ganske liten penere nattklubb, men bra musikk og alltid fullt.

Champisfaktor: Hender seg, ellers mye paraplydrinker

 

XLNT: (Gamle Gossip Room, Vika/Ruseløkkveien) - Typisk "Pappas gullkort sted", men MYE damer!

OK stort lokale og bra musikk, som regel alltid fullt i helgene.

Champisfaktor: Wannabe

 

Velvet NightClub: (Pilestredet/Tinghuset) Ganske nytt, aldri vært der, vet ikke stort annet enn at det skal være et "posh" sted.

Champisfaktor: Uvisst, trolig høy

 

Itillegg har du et utall "brune buler" rundt om i byen.

 

Dette er de stedene jeg vet om pr dato.

Du har også ett par steder som til opplysning nylig er nedlagt:

Sirkus og Room 31.

 

Jeg vanker ytterst sjeldent på disse stedene, men har vært innom noen ganger, og inntrykkene er basert på det;)

 

 

 

 

 

 

Personlig anbefaler jeg å dra på steder som La Belle Sole, Barbeint, Emil&Samuel, SolliHagen, Skaugum, B.A.R. osv!

Vel og merke om du verdsetter HOUSE-musikk og liker at folk har gjort en "effort" i klesveien før de drar på byen.

Her er aldersgrensen dog endel høyere!

Champisfaktor: Alltid

Endret av Mathia
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

As of Mai 2010:

 

Trompeten: (Nederst i KJ) Karaokebar, trenger ingen nærmere foklaring. Har vært der 1 gang, lættis sted

Champisfaktor: Ikke eksisterende

 

Studenten: (Bislett) Ligger litt i ordet, pub/bar i en kjeller med gunstige priser.

Vært der 1 gang, likte folkene og atmosfæren svært godt, men ikke forvent noe eksklusivt.

Champisfaktor: God stemning!

 

Roxy: (Nederst i KJ) endel nye statsborgere, lett å havne i trøbbel, har vært også her kun 1 gang, og igjen; lættis sted!

Champisfaktor: Øl

 

Nexus: (Gamle Gabler, ved Tinghuset) ganske liten penere nattklubb, men bra musikk og alltid fullt.

Champisfaktor: Hender seg, ellers mye paraplydrinker

 

XLNT: (Gamle Gossip Room, Vika/Ruseløkkveien) - Typisk "Pappas gullkort sted", men MYE damer!

OK stort lokale og bra musikk, som regel alltid fullt i helgene.

Champisfaktor: Wannabe

 

Velvet NightClub: (Pilestredet/Tinghuset) Ganske nytt, aldri vært der, vet ikke stort annet enn at det skal være et "posh" sted.

Champisfaktor: Uvisst, trolig høy

 

Itillegg har du et utall "brune buler" rundt om i byen.

 

Dette er de stedene jeg vet om pr dato.

Du har også ett par steder som til opplysning nylig er nedlagt:

Sirkus og Room 31.

 

Jeg vanker ytterst sjeldent på disse stedene, men har vært innom noen ganger, og inntrykkene er basert på det;)

 

 

 

 

 

 

Personlig anbefaler jeg å dra på steder som La Belle Sole, Barbeint, Emil&Samuel, SolliHagen, Skaugum, B.A.R. osv!

Vel og merke om du verdsetter HOUSE-musikk og liker at folk har gjort en "effort" i klesveien før de drar på byen.

Her er aldersgrensen dog endel høyere!

Champisfaktor: Alltid

 

Har du noe peiling på når Nexus er åpent? Og hvor eksakt denne uteplassen er? Er på besøk i Oslo og jeg og mitt søskenbarn på 18 år vil ute og feste å drikke ikveld :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...