kotox Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Hei! Jeg trenger sårt en registrert versjon av DiskInternals Partition Recovery til å redde mine disker etter en fatal feil, men har ikke mulighet å kjøpe det nå till full pris. Er det noen her som kan hjelpe meg og eventuelt "Låne" meg det til det jeg ttrenger? Mvh Kotox
Hårek Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Er det partisjonstabell problem så er TestDisk et meget godt alternativ.
kotox Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Skrevet 24. mai 2009 jeg bruker trial versjon av diskinternals partition recovery, og har funnet igjen filer, men må ha full versjon for å recover.... Har brukt testdisk litt, men skjønner ikke helt hvordan å bruke det... Er det partisjonstabell problem så er TestDisk et meget godt alternativ.
Hårek Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 TestDisk brukes ikke for å finne filer, det er det andre type program som gjør. F.eks GetDataBack. Du kan lese om det her: http://icrontic.com/articles/advanced_data_recovery Kjenner ikke DiskInternals, mulig det gjør alle typer opprettinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå