Gå til innhold

BK: Salti - Saltsticks -


Anbefalte innlegg

Så jeg gjorde mitt første forsøk på Produktfotorafering for litt under en uke siden, jeg ble fornøyd og får fine tilbakemeldinger, men hva sier dere.

 

post-147000-1243189448_thumb.jpg

 

post-147000-1243189460_thumb.jpg

 

Det eneste jeg ser umiddelbart selv er at den blå har litt refleksjon jeg skulle ikke hadd med. er ikke fan av å brushe slikt bort i fotoshop så jeg bare legger dem ut slik.

 

 

Ris Ros Biff og Salmonella alt tas med takk.

 

Også om noen har et jobbtilbud til meg for sommerferien for flere millioner i uka så kom med det :D

Endret av jimdidr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det eneste jeg ser umiddelbart selv er at den blå har litt refleksjon jeg skulle ikke hadd med. er ikke fan av å brushe slikt bort i fotoshop så jeg bare legger dem ut slik.

 

Du bør bli fan av å brushe bort ting i photoshop rimelig kjapt hvis du skal drive med produktfotografering. :p

Lenke til kommentar
Det eneste jeg ser umiddelbart selv er at den blå har litt refleksjon jeg skulle ikke hadd med. er ikke fan av å brushe slikt bort i fotoshop så jeg bare legger dem ut slik.

 

Du bør bli fan av å brushe bort ting i photoshop rimelig kjapt hvis du skal drive med produktfotografering. :p

Der er vi uenig, jeg burde heller bli flinkere til å se feilene på shooten :)

Lenke til kommentar
Det eneste jeg ser umiddelbart selv er at den blå har litt refleksjon jeg skulle ikke hadd med. er ikke fan av å brushe slikt bort i fotoshop så jeg bare legger dem ut slik.

 

Du bør bli fan av å brushe bort ting i photoshop rimelig kjapt hvis du skal drive med produktfotografering. :p

Der er vi uenig, jeg burde heller bli flinkere til å se feilene på shooten :)

Sats fortsatt på å bli fan du, det er ikke alt som KAN rettes i shooten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...