Gå til innhold

Billig display til Nokia N95 8 GB, hvor?


Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter nytt display til en Nokia N95 8 GB. Er dette å få tak i like billig som display til f.eks. den gamle N95? Jeg ser på eBay at disse kan fås til rundt $17, mens displayer til 8 GB koster rundt $50. Er det noen spesiell grunn til at skjermen til 8 GB er så mye dyrere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Er også en temmelig useriøs sjappe dette, så styr unna. Riktig nok bare bare småpenger det er snakk om, men de er definitivt IKKE opptatt av å ordne opp i feilene sine.

Mhm... bestilte et batteri der for noen dager siden. Batteriembalasjen var åpnet når jeg fikk det. Ikke sikkert batteriet var brukt, men hva vet vel jeg. De kunne i de minste lagt med en bekreftelse på at batteriet var nytt og ubrukt tross brutt emballasje.

Lenke til kommentar
Er også en temmelig useriøs sjappe dette, så styr unna. Riktig nok bare bare småpenger det er snakk om, men de er definitivt IKKE opptatt av å ordne opp i feilene sine.

Mhm... bestilte et batteri der for noen dager siden. Batteriembalasjen var åpnet når jeg fikk det. Ikke sikkert batteriet var brukt, men hva vet vel jeg. De kunne i de minste lagt med en bekreftelse på at batteriet var nytt og ubrukt tross brutt emballasje.

Tror jeg hadde forlangt en forseglet batteri, ellers vet du jo ikke hva du får. Min sak er at jeg har fått feil vare, så sitter her med noe jeg ikke trenger og noe jeg har betalt og ikke fått. De er totalt uinteressert i å ordne opp i problemet før de har fått varen de har sendt feil tilbake, men det er heller ikke enkelt med registrering osv. Har nok tatt ca 1 mnd nå, og nettop fått det jeg trenger for å kunne returnere dritten jeg ikke har bestillt. En seriøs forhandler hadde omgående sendt den riktige varen og lagt ved en retur konvolutt til varen de har feil-sendt. Handler ALDRI her igjen

Lenke til kommentar

Helt enig med Rune-B. Når det gjelder batteriet jeg fikk, så var Mytrendyphone det eneste stedet som hadde det på lager. Hvis ikke hadde jeg returnert det og kjøpt det et annet sted... men hadde vel ikke handlet der i utgangspunktet om jeg hadde funnet det hos en norsk forhandler som jeg forsøkte først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...