Gjest Slettet-CLIWLovz Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Hei. Jeg har satt sammen dette systemet og jeg tror alt passer. Hadde vært fint om jeg hadde fått tilbakemelding om det vil fungere eller ikke. http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=97255 Tusen takk for alle tilbakemeldinger, og ha en fin dag! MVH Daniel Vasshus
GullLars Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Alt det skal passe sammen ja, men siden Ci7 støtter 3 minnekanaler og med dagens priser på DDR3, så vil jeg foreslå du bytter ut 4GB kittet med 2 brikker med et tilsvarende 6GB kit med 3 brikker. Det vil gi bedre ytelse, og ikke koste noe særlig mer.
jornboss Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Du bør ha en annen ram disse feks. Ellers overlever systemet slik jeg ser det:)
Gjest Slettet-CLIWLovz Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Du bør ha en annen ram disse feks. Ellers overlever systemet slik jeg ser det:) Ok Så det var det eneste jeg måtte bytte ut, ellers er alt fint? Takk for raskt svar
Gjest Slettet-CLIWLovz Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Du bør ha en annen ram disse feks. Ellers overlever systemet slik jeg ser det:) Det jeg ikke helt forstod - hva er det som er gale med rammet?
jornboss Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Ingenting i veien med den rammen du foreslår, bare det at i7 fungerer bedre med såkalt tre-veis ram - og da anbefales det. I og med du ønsker utdyping så kan du vurdere dette eller et annet kort med SLI-støtte. Siden du har en kraftig nok strømforsyning så kan en oppgradering om 1 år eller noe sånt være et nytt skjermkort. For å kjøre 2 stk GTX285 må hovedkortet støtte SLI. Ikke noe must men verdt å tenke på.
Gjest Slettet-CLIWLovz Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Takk for all hjelp Endret 25. mai 2009 av Slettet-CLIWLovz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå