Gå til innhold

BK: Nærbilde av pus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ikke som de andre her som klager bare for å ha en spesiell mening om et bilde. Hvorfor tror dere at det er meninga at øynene skal være i fokus, og ikke snuten? Jeg synns kattesnuter er penere enn katteøyer ;P

 

Kategorien heter bildekritikk, så da er det vel forventet at man skal gi kritikk?

Lenke til kommentar
Jeg er ikke som de andre her som klager bare for å ha en spesiell mening om et bilde. Hvorfor tror dere at det er meninga at øynene skal være i fokus, og ikke snuten? Jeg synns kattesnuter er penere enn katteøyer ;P

"The eyes are the window to the soul"

Tror det gjelder de fleste folk og dyr.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke som de andre her som klager bare for å ha en spesiell mening om et bilde. Hvorfor tror dere at det er meninga at øynene skal være i fokus, og ikke snuten? Jeg synns kattesnuter er penere enn katteøyer ;P

 

Kategorien heter bildekritikk, så da er det vel forventet at man skal gi kritikk?

Ikke når du må finne opp kritikkene. Men jeg vet ikke hva som gikk av meg da jeg sa det:P selvfølgelig skal man være kritisk. skal skjerpe meg.

Lenke til kommentar
Ikke når du må finne opp kritikkene. Men jeg vet ikke hva som gikk av meg da jeg sa det:P selvfølgelig skal man være kritisk. skal skjerpe meg.

 

Finne opp kritikken..? Jeg har da ikke diktet opp noe som helst. Er du uening i de punktene jeg nevnte så får du gjerne komme med motargumenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...