Gå til innhold

BK: To blomsterbilder - D-lux4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri start med å si noe negativt om ditt eget bilde hvis du skal spørre noen som deres synspunkt, da setter du noe negativt i hjernen på dem som de kanskje ikke hadde tenkt på idet hele tatt. La oss si hva vi tenker på først, så kan du si hva du selv syns. :)

 

Syns absolutt ikke komposisjon suger på det første bildet, men det andre er kanskje litt mer kjedelig. Det første er bedre på alle punkter egentlig. Skarpheten er kjempebra på begge, fokuset er veldig bra på nr 1 men på nr 2 så blir det kanskje for mye uskarpt i forgrunn.

 

Ville kanskje også lekt litt med lys og kontrast på det første bildet for å få litt mer futt. :) Bilde 2 vill jeg kastet og tatt et nytt.

Lenke til kommentar
Aldri start med å si noe negativt om ditt eget bilde hvis du skal spørre noen som deres synspunkt, da setter du noe negativt i hjernen på dem som de kanskje ikke hadde tenkt på idet hele tatt. La oss si hva vi tenker på først, så kan du si hva du selv syns. :)

 

Godt poeng. :-)

 

Jeg var for fokusert på å få fokus riktg..øh. Uansett, god tilbakemelding dette her.

Har blitt altfor lite fotografering i det siste. :ermm: Har blitt rusten...

Lenke til kommentar
Har blitt rusten...

Har du blitt rusten :ohmy: ?

 

Ikke bra - du får bli med på en av våre lengre utfrodringer; så kommer du inn i det igjen ;)

 

Jeg synes at bilde nr. 1 har et ok utsnitt, nr. 2 blir for trangt. På nr.2 blir det også for mye somer uskaprpt. Det virker for meg som om du har skarpet opp litt i mestelaget på nr.1 ?

 

Men tøffe farger, det var det.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...