Gå til innhold

Playstation til reperasjon - backup av filer


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Skulle til å starte min playstation 3 idag. Det gikk helt fint til jeg skulle spille cod4. Fikk opp en melding der det stod at det var noe feil med oppstarten. (80010515). Etter et kjapt søk på nettet fant jeg ut atdet var noe feil med blueray spilleren og at jeg må ha den inn på reperasjon.

 

Kommer dette til å koste noe? Fikk den til jul forifjor. Altså ikke julen som var, men før der igjen.

Hvordan kan jeg få tatt en backup av de lagrede spillprofilene osv.

 

Håper på noen raske svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Profilen din er vel lagret på harddisken. Hvis du sender den inn til reperasjon så tror jeg ikke de rører harddisken så lenge det bare er blueray spilleren det er noe gale med.

 

Jeg tror ikke det koster penger. En playstation skal vare lenger en det din har gjort.

 

Ta kostakt med fornadleren du ;)

Lenke til kommentar
Profilen din er vel lagret på harddisken. Hvis du sender den inn til reperasjon så tror jeg ikke de rører harddisken så lenge det bare er blueray spilleren det er noe gale med.

 

Han bør ta backup uansett om det ikke er harddisken det er noe galt med. Han får trolig ikke igjen samme maskin som han sender inn, men en bytteenhet.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Gå under spill og let etter "Lagret datatjeneste". Sett inn en minnepinne og kopier de over. Trykk trekant for å kopiere.

 

Samme måte. Når du er på lagret datatjeneste er det noe som heter USB stick eller lignende. Trykk på den, så kommer alle filene opp. Trykk trekant og kopier. Da får du de tilbaker igjen :)

 

Du vet at PS3 har et eget verktøy for backup? Nå har jeg engelsk som språk på min PS3, trådstarter, men du klarer vel å oversette framgangsmåten til norsk:

 

Settings - > System Settings - > Backup Utillity. Der finner du både veiviser for backup av data og gjennoppretting av tidligere backup.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

drevet på min 60 sluttet å fungere for en stund siden. Tok backup etc men fikk en ny ps3 tilbake, Når jeg skulle legge inn igjen backupen på den nye ps3 så var den mange spill der savefilen ikke fungerte. Leste litt irundt på nette å fant ut at mange spill har savefilen låst til den kvar enkelt ps3. Jævli gøy tenkte jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...